جمعه آخرین حضور دایی روی نیمکت پرسپولیس؟



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه  پرسپولیس

 
 اخبار ورزشی - اخبار ضد و نقیض از آینده کاری سرمربی سرخ ها
جمعه آخرین حضور دایی روی نیمکت پرسپولیس؟

  یک سایت خبری مدعی شد که به احتمال بسیار زیاد علی دایی در بازی روز جمعه اش مقابل نفت مسجد سلیمان آخرین باری است که در این مقطع روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

نتایج بسیار ضعیف و شاید بی سابقه پرسپولیس با علی دایی این روزها همه را کلافه کرده. از مدیر و هوادار تا حتی خیلی از نزدیکان به سرمربی سرخ ها. او از ۷ هفته ابتدایی لیگ چهاردهم تنها ۸ امتیاز به دست آورده و عنوانی بهتر از ۹ جدول هم برای این تیم کسب نکرده است.

با این حال اخبار در مورد برکناری دایی هر روز منتشر و بلافاصله تکذیب می شود. تکذیبیه هایی که اغلب از سوی اعضای هیات مدیره و سخنگوی این باشگاه در رسانه ها منتشر و منعکس می شود تا دایی بتواند با تمرکز تیمش را در مسیر تغییر مسیر و شاید موفقیت هدایت کند.

اخیرا اما اخبار جدید و پروسه ای تازه در این مورد مطرح شد. یکی از روزنامه های ورزشی به نقل از یکی از مدیران پرسپولیس خبر از برکناری دایی داد و روزنامه ای دیگر هم خبر مذاکره با چند مربی ایتالیایی را منتشر کرد. اخبار خلاف میل علی دایی که البته خیلی زود تکذیب شد و باز هم فضا برای سرمربی ناکام سرخ ها به سمت آرامش سو گرفت.

اما سوال اساسی شاید این است که دلیل این همه حمایت چیست و چرا هیات مدیره علی رغم این ناکامی بزرگ هنوز برای برکناری دایی به جمع بنید نرسیده است. پاسخ به این سوال خیلی راحت است چون اصل آن را باید در قرارداد سال گذشته دایی با رویانیان جستجو کرد. مدیران فعلی پرسپولیس خوب می دانند در صورتی که دایی را برکنار کنند بایستی عدد قابل توجهی را به عنوان خسارت به او پرداخت کنند. مبلغی که قطعا از توان پرسپولیس و حتی مجموعه وزارت ورز هم خارج است.

با این حال یک منبع آگاه در این باره گفت: شرایط در باشگاه پرسپولیس به شکلی نیست که هیات مدیره بتواند دایی را برکنار کند. اما نتایج اخیر چاره ای هم برای مدیران پرسپولیس نگذاشته است و آنها تنها تا بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان است که شرایط فعلی را تحمل می کنند.

وی افزود: گویا یکی از اعضای پرنفوذ پرسپولیس اعلام کرده تا بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان بیشتر صبر نخواهد کرد و قطعا بعد از این بازی تصمیم جدیدی در مورد دایی و ادامه کارش خواهد گرفت. البته این در صورتی عملی است که پرسپولیس در بازی هفته هشتم خود نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند.

نکته قابل توجه دیگر هم اینکه اخیر از سوی برخی منابع خبری عنوان شده خود دایی تصمیم گرفته در صورت ناکامی در بازی با نفت مسجد سلیمان صندلی هدایت پرسپولیس را رها کرده و استعفا کند. هرچند که او بارها اعلام کرده مربی نیست که اهل استعفا باشد. 


 اخبارورزشی - پیام نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------