آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

سرمربی موقت سپاهان مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی,زلاتکو کرانچار


 اخبار ورزشی - سرمربی موقت سپاهان مشخص شد؛ تلاش بازیکنان برای بازگرداندن کرانچار

در حالی که از محرم نویدکیا به عنوان سرمربی موقت سپاهان یاد می شود، دیشب چند بازیکن زردپوش با یکدیگر قرار گذاشتند که امروز به اتفاق هم به باشگاه بروند و از مدیرعامل بخواهند کرانچار را حفظ کند.

به گزارش جام نیوز، در تمرین دیروز سپاهان اتفاق عجیبی افتاد و خداحافظی ناگهانی کرانچار بازیکنان سپاهان را شوکه کرد.

اگر چه بازیکنان سپاهان از روز قبل می‌دانستند کرانچار از سرپرست این تیم دلخور است و می‌خواهد برای اتمام حجت به دیدار مدیرعامل باشگاه برود اما حتی آنهایی که از زبان خود کرانچار شنیده بودند احتمال استعفای این مربی وجود دارد، باز هم باور نداشتند جناب زلاتکو بعد از حضور در تمرین، با شاگردنش خداحافظی کند.

کرانچار که قبل از شروع تمرین به باشگاه رفته بود تا با خلیلیان صحبت کند، وقتی با تاخیر به زمین تمرین آمد و در غیاب خوروش، بازیکنان را به برپایی جلسه سرپایی در رختکن فراخواند، با توجه به غیبت سرپرست تیم، خیلی‌ها فکر کردند می‌خواهد به بازیکنان اعلام کند باشگاه با شرط او موافقت کرده و خوروش را کنار گذاشته اما کرانچار یک راست رفت سر اصل مطلب و با شاگردانش خداحافظی کرد.

او قبل از آن که خوروش بیاید، به شاگردانش گفت دیگر نمی‌تواند با این شرایط کار کند و چون سرپرست تیم و برخی همراهان سپاهان با او همدل و هماهنگ نیستند و باشگاه هم حاضر به حذف آنها نیست، کنار می‌کشد.

کرانچار در میان بغض و اشک چند بازیکن سپاهان خداحافظی کرد و رفت. سپس سرپرست سپاهان در زمین تمرین حاضر شد و عذر مجید بصیرت (دستیار کرانچار) را هم خواست.

حالا موقتا محرم نویدکیا سرمربی سپاهان است و احتمالا روز پنج‌شنبه هم سپاهان را در بازی خارج از خانه مقابل پدیده هدایت می‌کند اما از اصفهان خبر می‌رسد مدیران سپاهان در حال مذاکره با حسین فرکی هستند و فرکی به احتمال فراوان هفته آینده جانشین کرانچار می‌شود.

 اگر چه منابع آگاه از قطع همکاری صددرصد کرانچار و سپاهان خبر می‌دهند اما گروهی از بازیکنان سپاهان قصد دارند امروز به دفتر این باشگاه بروند و به هر طریقی شده سرمربی کروات تیم را برگردانند.

 غیر از تعداد انگشت‌شماری از بازیکنان سپاهان که با کرانچار مشکل داشتند و از شنیدن خبر جدایی او به وجد آمدند و از تغییر در کادرفنی سپاهان (معرفی محرم نویدکیا به عنوان سرمربی موقت و انتخاب حسین فرکی به عنوان جانشین کرانچار) استقبال کردند، بقیه بازیکنان این تیم اصفهانی دوست دارند کرانچار در سپاهان بماند.

 می‌گویند مدیرعامل سپاهان مخالف ادامه همکاری با کرانچار نیست و فقط زی ربار شرط او که انگار گفته سرپرست تیم باید عوض شود و برخی نزدیکان سپاهان دیگر نباید کنار تیم باشند، نمی‌رود.

 بازیکنان سپاهان می‌خواهند میانجی‌گری کنند و کرانچار را برگردانند. البته به شرطی که کرانچار از مواضع قبلی خود کوتاه بیاید. تکلیف کرانچار و سپاهان امروز روشن می‌شود.


 اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------