کفاشیان: سه‌شنبه قرارداد را برای کی‌روش ایمیل می‌کنیم



اخبار,اخبارورزشی, قرارداد  کی‌روش

 

 اخبار ورزشی - نظر مسئولان کمیته ملی المپیک بر این بود که فوتبال در اینچئون شانس مدال داشته باشد
کفاشیان: سه‌شنبه قرارداد را برای کی‌روش ایمیل می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد تنظیم شده برای تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش را امروز (سه‌شنبه) برای او ایمیل خواهیم کرد.

به گزارش فارس، علی کفاشیان در خصوص اینکه چرا برای تیم امید از بازیکنان زیر 23 سال استفاده شده که نمی‌توانند تیم را برای مسابقات انتخابی المپیک همراهی کنند، اظهار داشت: به هر حال ما برای المپیک وقت زیاد داریم. بالاخره ما هم یک روز المپیک می‌رویم. از زمانی که وینگادا در تیم حاضر شده تمام برنامه‌هایمان برای تیم زیر 21 ساله‌ها بود. نظر ما هم این بود که تیم زیر 21 ساله‌ها به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام شود اما نظر مسئولان کمیته ملی المپیک بر این بود که شانس مدال هم در این مسابقات آزمایش شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات لژیونرهای خود را در اختیار نداریم و برخی بازیکنان خوب ما هم نتوانستند همراه شوند. به هر حال ما برای المپیک برنامه‌ریزی کردیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به این رقابت‌ها راه یابیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چه تمهیداتی در نظر می‌گیرد تا اتفاقات دوره گذشته و حضور بازیکن محروم در تیم تکرار نشود، گفت: فکر می‌کنم باید خودم مسئولیت را برعهده بگیرم تا این موارد به وجود نیاید، به هرحال ما هم دقت می‌کنیم.

کفاشیان در مورد تمدید قرارداد کی‌روش تصریح کرد: امروز (سه‌شنبه) همان قراردادی را که با شرایط تفاهم کرده بودیم برای امضاء به او ایمیل خواهیم کرد تا رسما او کار خود را با امضای این قرارداد آغاز کند. گرچه پیش از آن هم کار آغاز شده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا استعفای کرانچار ربطی به حضور او در تیم ملی دارد، گفت: به هیچ عنوان ما مذاکره‌ای با سرمربی دیگری جز کی‌روش انجام دهید.


 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------