اظهارات جالب مدیرعامل سپاهان درباره علت جدایی کرانچار از سپاهان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - خلیلیان: قرارداد فرکی 1.5 فصل است/ کرانچار از دوری خانواده‌اش خسته شده بود

مدیر عامل سپاهان درباره مدت زمان قرارداد حسین فرکی با این باشگاه می‌گوید قرارداد امضا شده مدت زمان باقیمانده از لیگ چهاردهم و نیز لیگ پانزدهم است.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این که علت جدایی زلاتکو کرانچار از این تیم مشکل وی با رسول خوروش سرپرست این باشگاه یا پیوستن به تیم ملی ایران بوده است اظهار کرد: صحبت‌های مطرح شده شایعه است و اصلا چنین چیزی صحت ندارد چرا که شأن باشگاه سپاهان، رسول خوروش و کرانچار از این مسائل فراتر است. ممکن است ما در افکارمان با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشیم اما در نهایت مشکلی وجود ندارد و این منافع باشگاه سپاهان است که بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

وی همچنین در پاسخ به چگونگی توافق این باشگاه اصفهانی با حسین فرکی گفت: ما چهار گزینه برای سرمربیگری باشگاه سپاهان داشتیم که شامل حسین فرکی، برانکو ایوانکویچ، زلاتکو کرانچار و شنول گونش بودند اما در نهایت و با توجه به شرایط باشگاه با حسین فرکی به توافق رسیدیم.

مدیر عامل سپاهان در مورد جدایی کرانچار از این تیم خاطرنشان کرد: من سه هفته به شخصه به منزل کرانچار رفتم تا او را از رفتنش منصرف کنم. این عمل در دو هفته اول جواب داد اما در هفته سوم او عنوان کرد که دیگر نمی‌خواهد با باشگاه همکاری داشته باشد چرا که از دوری خانواده‌اش خسته شده و این روزها نیز نوه‌دار شده است و می خواهد به خانه‌اش برگردد.

به گفته خلیلیان، جدایی کرانچار از این تیم اصفهانی در کمال دوستی، رضایت و محبت انجام شده و این باشگاه هر چند مخالف جدایی این مربی کروات بوده است اما به دلیل تصمیم خود کرانچار در نهایت موافقت کرده و به طور موقت با او خداحافظی می‌کند و امیدوار است در آینده مجددا همکاری‌های لازم را با او داشته باشد، هر چند کرانچار از این پس به عنوان مشاور باشگاه سپاهان فعالیت خواهد کرد و جزو سرمایه‌های این تیم اصفهانی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که کرانچار همواره در خاطرات مردم اصفهان خواهد ماند به ایسنا گفت: ما با کرانچار به دو قهرمانی رسیدیم و از او خاطرات بسیار خوشی داریم و این مربی کروات همواره جزو یادگارهای ارزشمند باشگاه سپاهان خواهد بود.

مدیر عامل سپاهان همچنین درباره حسین فرکی خاطرنشان کرد: فرکی جزو سرمایه‌ها و فرهنگ ما است و سابقه طولانی در تیم ملی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی دارد و امیدواریم با شناخت بالایی که از بازیکنان تیم دارد با انگیزه فعالیت خود در باشگاه را آغاز کند.

خلیلیان ادامه داد: فرکی به خوبی بازیکنان تیم سپاهان را می‌شناسد. حتی شیمبا و عبدالله کرمی دو بازیکن فصل قبل او در باشگاه فولاد خوزستان بودند و این درحالی است که او شناخت خوبی از بازیکنان ما به ویژه هادی عقیلی، محرم نویدکیا، احسان حاج صفی و سایر بازیکنان دارد.

وی درباره حضور فرکی بر روی نیمکت سپاهان در بازی مقابل پدیده اظهار کرد: او به همراه تیم به مشهد می‌آید اما نشستن او بر روی نیمکت هنوز مشخص نیست چرا که خود آقای فرکی اعتقاد دارند که چنین کاری رسم است.

  اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------