دایی برکنار شد/ درخشان سرمربی پرسپولیس شد/واکنش درخشان به انتخابش



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس


 اخبار ورزشی - دایی برکنار شد/ درخشان سرمربی پرسپولیس شد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از برکناری علی دایی خبر داد. وی این خبر را در گفتگو با خبرنگار مهر تایید کرد و گفت: براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز حمید درخشان تیم را تحویل می گیرد.

حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس لحظاتی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست امروز هیات مدیره این باشگاه گفت: علی دایی از سمت سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد و فعلا درخشان سرمربی شده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی این خبر را اعلام کرد که سرخپوشان تهرانی در هفت هفته ابتدایی نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند و صاحب دو پیروزی، 2 تساوی و 3 باخت شده اند. علی دایی در شرایطی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شده است که طی هفته های گذشته صحبت های مبنی بر برکناری وی از سوی هیات مدیره مطرح شده بود.

 

                                          ..........................................


واکنش درخشان به انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از مشخص شدن وضعیت این تیم تا ساعات آینده خبر داد.

به گزارش  جام نیوز، حمید درخشان در واکنش به شایعه حضورش در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان جانشین علی دایی اظهار داشت: اکنون نمی‌توانم چیزی را به صورت قطعی بگویم و تا دو سه ساعت دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه‌ای با هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت یا نه، گفت: اجازه بدهید فعلاً در این خصوص چیزی نگویم و اگر تا دو سه ساعت دیگر زنده بودیم همه چیز را اعلام خواهیم کرد.


  اخبار ورزشی - مهر,جام نیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------