آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

سیاسی: چند نفر با سنگ به اتومبیلم حمله و فحاشی كردند ؛ دایی بداند عصر جنگ فیزیکی گذشته



اخبار,اخبارورزشی,حمیدرضا سیاسی


 اخبار ورزشی - سیاسی: چند نفر با سنگ به اتومبیلم حمله و فحاشی كردند ؛ دایی بداند عصر جنگ فیزیکی گذشته

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «چند نفر به سمت اتومبیل من آمدند و با سنگ به جان آن افتادند و الفاظ بدی به من و خانواده ام نسبت دادند.»

حمیدرضا سیاسی درباره حواشی رخ داده در حین حضور روز چهارشنبه اش در تمرین پرسپولیس عنوان کرد: «ساعت های سختی را سپری کردم. می توانم بگویم سخت ترین روز زندگی ام بود و اتفاقاتی را دیدم که برایم قابل هضم نبود.»

وی ادامه داد: «من خودم را از این هوادار جدا نمی دانم و مثل همه آنها از نتایج پرسپولیس در این هفته ها ناراضی بودم. مسائل دیگری هم بود که هرگز رسانه ای نخواهند شد و از من نخواهید شنید اما دیگر نیاز داشتیم شوک وارد کنیم. من هیچ مشکل شخصی با دایی ندارم. او اسطوره فوتبال ایران است و زحمات زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشیده ولی به هر دلیل در مقطع فعلی در پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت. من اطمینان دارم او همچنان در صدر مربیان برتر کشور باقی می ماند و در آینده شایستگی هایش را نشان می دهد.»

رییس هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: «پس از تمرین چند نفر که اطمینان دارم هوادار پرسپولیس نبودند به سمت اتومبیل من آمدند و با سنگ به جان آن افتادند و الفاظ بدی به من و خانواده ام نسبت دادند. نمی دانم شاید این تصمیم بزرگ که محصول تفکر هیات مدیره بود برای برخی این قدر گران آمده بود که چنین برخوردی کنند.»

 وی درباره درگیری شدیدش با محمد دایی در رختکن پرسپولیس گفت: «نمی دانم ایشان چرا اینطور رفتار کرد. به هر حال تصمیمی بود که گرفته شد. محمد آقای دایی بداند عصر امروز، عصر جنگ فیزیکی نیست و زمان نبرد دانش و آگاهی است. هر چند برای او احترام قائل هستم.»

سیاسی تاکید کرد: «من برای خودم ناراحت نیستم برای حمید درخشان که از پرافتخارترین پیشکسوتان پرسپولیس است و کاپیتان تیم ملی بوده ناراحتم. او پس از سال ها به خانه اش بازگشته بود اما جوری رفتار کردند که وقتی داشتیم می رفتیم فکر می کنم دیگر هوای بازگشت نداشته باشد.این کار درستی نبود. این باشگاه بزرگ و مردمی محل رفت و آمد آدم هاست و این همه مدیر و مربی آمده اند و رفته اند اما هرگز برای رفتن هزینه ایجاد نکرده اند. چرا باید با رفتار خود احساسات پاک مردم را به بازی بگیریم؟»

 اخبار ورزشی - كاپ
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------