مبلغ قرارداد درخشان با پرسپولیس/نخستین تصمیم ناگهانی و عجیب درخشان



اخبار,اخبارورزشی,ورزشگاه درفشی فر


 اخبار ورزشی - مبلغ قرارداد درخشان با پرسپولیس

هر چند هنوز قراردادی بین سرمربی جدید پرسپولیس و باشگاه بسته نشده اما گفته می شود مبلغ پرداختی به او 500 میلیون تا انتهای فصل خواهد بود.

 جام نیوز؛ حمید درخشان سرمربی موقت است یا دائم؟ هنوز هیچ کس جواب این سوال را نمی‌داند. او بعد از توافق شفاهی و قول و قرار شفاهی با سیاسی سرمربیگری پرسپولیس را قبول کرد.

 گفته می‌شود رقم قرارداد درخشان با پرسپولیس 500 میلیون تومان برای یک فصل خواهد بود اما فعلا قراردادی در کار نیست. حتی گفته شد درخشان برای ثبت قرارداد و نشستن روی نیمکت پرسپولیس مشکل دارد که خواجه وند اعلام کرد این موضوع حتما در اولین جلسه هیات‌مدیره باشگاه بررسی می‌شود.

بهروز منتقمی سرپرست جدید باشگاه هم در این خصوص و رعایت نکردن سقف بودجه از سوی باشگاه که مشکل درخشان برای نیمکت نشینی خواهد بود گفت: «از این موضوع خبر ندارم. ان‌شاءا... صبح امروز با تاج جلسه می‌گذارم که اگر مشکلی وجود داشت آن را حل کنم.»


                                 ....................................................
 
 برگزار تمرین پشت درهای بسته؛
نخستین تصمیم ناگهانی و عجیب درخشان

در تصمیمی ناگهانی، امروز از ورود هواداران و خبرنگاران به درفشی‌فر جلوگیری شد تا تمرین سرخپوشان پشت درهای بسته برگزار شود.

 در حالی که روز گذشته حرفی از تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته نبود اما صبح امروز از ورود هواداران و خبرنگاران به تمرین ممانعت شد.

 ظاهرا به دلیل جلوگیری از اتفاقات و حاشیه‌هایی که روز گذشته بعد از اولین حضور حمید درخشان و کادر جدید در درفشی‌فر رخ داد، مسئولان باشگاه در تصمیمی ناگهانی، اعلام کردند که تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 10 صبح در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شده است.

 اخبار ورزشی  - جام نیوز, فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------