پیغام علی دایی برای سیاسی



اخبار,اخبارورزشی,علی دایی

 

 اخبار ورزشی - پیغام علی دایی برای سیاسی

سرمربی سابق پرسپولیس در پیغامی برای رئیس هیات مدیره باشگاه گفته که تا قران آخر پولش را می خواهد.

به گزارش جام نیوز، علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس بركنار شد. حالا این وسط فقط تكلیف قرارداد میلیاردی او با این باشگاه نا‌معلوم مانده است.

شنیده شده كه اخیرا نماینده این مربی با حضور در باشگاه درباره حق و حقوق این مربی گفتگویی با رییس هیات‌مدیره پرسپولیس انجام داده است.

 در شرایطی كه مدیران باشگاه در نظر دارند با مذاكره با دایی درباره مابقی مطالبات و پول قرارداد سال آینده از این مربی تخفیف بگیرند، سرمربی سابق سرخپوشان به مدیران باشگاه پیغام فرستاده كه تا قران آخر پولش را باید پرداخت كنند و گرنه رسما به فیفا از باشگاه شكایت خواهد كرد و اسناد و مدارك خود را درباره پشت پرده باشگاه در رسانه‌ها منتشر خواهد كرد.

علیرغم اینکه روز گذشته سیاسی در برنامه ورزش و مردم در کمال آرامش اعلام کرده که مطالبات دایی را تا انتها خواهند پرداخت ولی به نظر می رسد مذاكرات روزهای آینده باشگاه با دایی، حواشی خاصی به همراه داشته باشد.

به ویژه الان كه شنیده شده اعضای هیات مدیره اخیرا جلساتی با مسئولان ورزشی كشور برگزار كرده بودند كه راهكاری پیدا كنند تا دایی بركنار شود و اتفاقا بتوانند پول او را هم به طور كامل ندهند.

گفتنی است در قرارداد دایی آمده که در صورت برکناری، باشگاه موظف است 3 برابر دستمزدش را پرداخت کند که با یک حساب سرانگشتی می شود چیزی حدود 6 میلیارد.
 
 اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------