درخشان: با علی دایی تماس نمی گیرم!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - درخشان: با علی دایی تماس نمی گیرم!

 سرمربی جدید پرسپولیس می گوید هرگز تصور نمی کرد در بازگشت به نیمکت این تیم مجبور به تحمل چنین فشاری شود. او همچنین اعلام کرد دیگر با علی دایی تماس نمی گیرد.

حمید درخشان در گام اول نتوانست مقابل نفت مسجدسلیمان به اندازه کافی موفق ظاهر شود و نتیجه ای که در آن بازی کسب کرد، تساوی یک - یک مقابل تیم قعرنشین جدول در ورزشگاه آزادی بود. او در خصوص این نتیجه می گوید: خودتان که بازی را دیدید. من چه می توانم بگویم؟ بازیکنان استرس داشتند و جو ورزشگاه چندان جالب نبود. البته با تیم خوبی هم بازی داشتیم، تیمی که واقعا پرسپولیس را آزار داد ولی اگر در شرایط طبیعی به مصاف نفت مسجدسلیمان می رفتیم، شاید نتیجه بهتری کسب می کردیم.


درخشان اضافه کرد: روز اولی که قرار بر ایجاد تغییرات شد، هرگز تصور نمی کردم قرار است چنین فشاری را تحمل کنم. تغییراتی به وجود آمده، یک عده رفته اند و عده دیگری آمده اند اما برخی اصلا به فکر پرسپولیس نیستند و فقط به آدم ها فکر می کنند. در این دو، سه روزی که تیم را تحویل گرفته ام، فشار شدیدی را تحمل می کنم. این فشارها، تمرکزم را از بین برده است. مگر می شود در چنین شرایطی به فکر طراحی تاکتیک بود؟ من از هواداران می خواهم از پرسپولیس حمایت کنند.


سرمربی جدید پرسپولیس که گویا دل پُری از اتفاقات اخیر داشت، افزود: سوال من از دوستان این است، بنده چه تقصیری در رقم خوردن جابه جایی ها داشتم؟ سرمربی تیم را کنار گذاشته اند، به من پیشنهاد همکاری شد و من هم قبول کردم. اگر من نمی آمدم، فرد دیگری سرمربی پرسپولیس می شد. فکر می کنم فکر کردن به گذشته، دردی را دوا نمی کند. تغییراتی ایجاد شده و کار تمام است. دوستان اگر پرسپولیس را دوست دارند، به حمایت از ما بپردازند و نگذارند فشار روی تیم، بیش از این کادرفنی و بازیکنان را دچار استرس و نگرانی کند.


درخشان همچنین در رابطه با آینده این تیم گفت: تا قبل از بازی با نفت که هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم. فقط 20 دقیقه در روز پنجشنبه و زیر فشار شعارها با بازیکنان کار کردم، روز جمعه هم مقابل نفت به میدان رفتیم. شنبه هم فقط ریکاوری بود و نمی توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم.

 

در واقع می خواهم بگویم من از امروز سرمربی پرسپولیس شده ام و تیم را تحویل گرفتم. به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی انتظار دارم پرسپولیسی ها از من هم حمایت کنند. دوست دارم شرایط کمی آرام شود تا بتوانیم با درایت و تمرکز بیشتری به ادامه بازی ها برویم. کارمان سخت شده، نیاز داریم تا از وضعیت فعلی عبور کنیم. امیدوارم این حمایت ها از تیم صورت بگیرد.


آخرین سوال ما از درخشان این بود؛ آیا موفق شدید با علی دایی صحبت کنید؟ او این طور جواب داد: در روز اول، چند بار با ایشان تماس گرفتم اما متاسفانه امکان صحبت کردن فراهم نشد. من برای دایی احترام زیادی قائل هستم ولی دیگر با او تماس نمی گیرم و از طرف دیگر منتظر تماس دایی نیستم. امیدوارم او هرکجا که هست، موفق باشد.  


 اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------