آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آشتی کنان قلعه نویی با مدیرعامل سابق



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

 
 اخبار ورزشی - در مراسم ختم پدر همسر امیر عرب رخ داد؛
آشتی کنان قلعه نویی با مدیرعامل سابق

مدیرعامل سابق استقلال و سرمربی این تیم كه این اواخر با هم حرف نمی‌زدند، در مراسم ختم پدر همسر امیر عرب اختلافات را كنار گذاشتند و آشتی كردند.

 امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده كه این اواخر روابط‌ شان تیره و تار شده بود، عصر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم ختم پدر همسر امیر عرب (رفیق مشترك امیر و حاجی) اختافات را كنار گذاشتند و آشتی كردند.

حاجی و امیر كه برای همدردی با امیر عرب به این مراسم رفته بودند، وقتی ناگهان با یكدیگر روبرو شدند، نخواستند بقیه متوجه شوند با هم مشكل دارند و با هم خوش و بش كردند. فتح الله زاده و قلعه نویی بعد از آشتی‌كنان و احوالپرسی، قرار گذاشتند ظرف روزهای آینده یك جلسه مشترك برای رفع كدورت‌ها داشته باشند.

 هر چند امیر و حاجی قطعا حالا مدعی می‌شوند با هم قهر نبودند اما یك شخص نزدیك به مدیرعامل سابق استقلال با تایید قهر طرفین، گفت: «فتح الله زاده و قلعه نویی در مراسم ختم پدر همسر امیر عرب كه رفیق صمیمی امیر است و سال قبل معاون فتح الله زاده بود، وقتی با هم روبرو شدند، احوالپرسی كردند و قرار گذاشتند طی روزهای آینده نشستی با هم داشته باشند.»

 فتح الله زاده كه فصل قبل با وجود ناكامی 3 گانه قلعه نویی در لیگ، جام حذفی و آسیا از او حمایت كرد و به قیمت بركناری خودش حاضر نشد امیر را بركنار كند، این اواخر بنا به دلایلی از دست قلعه نویی دلخور بود.

 اخبار ورزشی - رادنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------