واکنش منصوریان به خبر جانشینی قلعه نویی و سرمربیگری در استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا منصوریان

 

 اخبار ورزشی -  توانایی نشستن روی نیمکت استقلال را ندارم؛
واکنش منصوریان به خبر جانشینی قلعه نویی و سرمربیگری در استقلال

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: «فعلا در مرحله آزمون و خطا هستم و فاصله زیادی تا نیمکت استقلال دارم.»

به گزارش جام نیوز، علیرضا منصوریان با نفت تهران روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد. دو پیروزی متوالی مقابل استقلال و نفت مسجدسلیمان باعث شده شاگردان منصوریان به حضور در کورس قهرمانی امیدوار شوند.

البته منصوریان شخصا نفت را مدعی قهرمانی نمی‌داند اما به هرحال از نظر نتیجه زردپوشان تهرانی بازی‌های خوبی را انجام داده‌اند. نتایج اخیر نفت تهران و به‌خصوص اقداماتی که منصوریان بعد از پیروزی مقابل استقلال انجام داد، سبب شده بسیاری او را اصلی‌ترین گزینه برای هدایت استقلال بعد از دوران امیر قلعه نویی بدانند. منصوریان که محبوبیت خاصی نزد هواداران دارد اما سرمربیگری‌اش در استقلال را فعلا زود می‌داند.

 گفتگو با علیرضا منصوریان را در ادامه می‌خوانید:

* از نتایج خوب نفت تهران در هفته‌های گذشته صحبت کنید.
- ما خوشحال هستیم که توانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم.  فکر می‌کنم حاصل زحماتمان در تمرینات را گرفته‌ایم اما باید همه اتفاقات گذشته را فراموش کنیم و به آینده بیندیشیم. بازی‌های بعدی برایمان اهمیت زیادی دارند. نظر شخصی‌ام این است که هر پیروزی باید فقط چند ساعت باعث خوشحالی ما شود و پس از آن هدفمان پیروزی در بازی آینده باید باشد.

* با دو پیروزی متوالی می‌توانید به قرار گرفتن در کورس قهرمانی هم امیدوار باشید؟
- واقعیت این است که تیم ما در فصل جاری بسیار جوان‌تر از‌ سال قبل شده است.  با این جوانان به دنبال کسب افتخار هستیم ولی هدفگذاری ما روی قهرمانی نیست. اگر بتوانیم نتایج پارسال را تکرار کنیم و سهمیه آسیایی را به دست آوریم، از نظرم شرایط برایمان بسیار خوب است.

* شما سال‌ها در استقلال به‌عنوان یک تیم پرهوادار حضور داشتید، از این‌که تیم نفت تهران هوادار ندارد، ناراحت نمی‌شوید؟
- قطعا ناراحت می‌شویم. ما هفته پیش در مسجدسلیمان بودیم و وقتی دیدم تیم هم‌خانواده ما این‌قدر هوادار دارد، واقعا حسادت کردم.  ما در تهران حضور داریم و این‌جا نگاه‌ها بیشتر به استقلال و پرسپولیس است اما باید تمهیداتی اندیشیده شود که نفت هم به‌عنوان یک تیم تهرانی بتواند هوادار جذب کند. داشتن هوادار برای هر تیمی نعمت است و امیدوارم در سال‌های آینده نفت از این نظر هم بتواند موفق باشد.

* به عنوان سرمربی سابق تیم امید، دلیل ناکامی این تیم در بازی‌های آسیایی را در چه می‌بینید؟
- من دغدغه‌های کادرفنی تیم‌های ملی را به خوبی درک می‌کنم.  مشکلات زیادی وجود دارد که نمی‌گذارد گاه مربیان تاکتیک‌های خود را به بازیکنانشان انتقال دهند اما به‌هرحال باید فکری شود.  اینطور که نمی‌شود هر‌سال ما سال‌های نرفتن به المپیک را بشماریم.

* به نظر شما وینگادا باید در تیم امید بماند؟
- من دوست ندارم درباره همکارم صحبتی انجام دهم ولی نظرم این است که دلیل ناکامی تیم امید در اینچئون فقط وینگادا نیست.

 * به عنوان فردی که در کنار کی‌روش حضور داشتید، فکر می‌کنید آینده تیم‌ملی ایران با این مربی روشن است؟
- کی‌روش نام بزرگی دارد و توانایی‌هایش نیز زیاد است. رضایت مردم از هر چیزی مهم‌تر است چون درنهایت همه ما برای رضایت مردم کار می‌کنیم. وقتی مردم راضی هستند، پس کار کی‌روش خوب بوده است. او توانمندی زیادی دارد و امیدوارم بتواند موفق‌تر از گذشته در تیم‌ملی ایران کار کند.

* در آینده‌ای نزدیک، به دلیل اردوهای تیم‌ملی و با تصمیم کی‌روش لیگ تعطیل می‌شود. این تعطیلی باعث افت تیم‌های لیگ برتری نمی‌شود؟
- در این‌که باشگاه‌ها آسیب می‌بینند هیچ شکی نیست اما با توجه به این‌که تیم‌ملی بازی‌های مهمی در پیش دارد، باید حتما اردوی تیم‌ملی برگزار شود.  ما باید به این بخش نگاه ملی داشته باشیم و کمک کنیم که سازمان لیگ تقویمش را‌ سال به ‌سال پیش ببرد.  طبیعتا باشگاه‌ها باید انعطاف‌پذیری داشته باشند، البته می‌دانم که پس از این تعطیلات بازیکن تحلیل رفته وارد مسابقات می‌شود.

 * خیلی‌ها شما را سرمربی بعدی تیم استقلال می‌دانند.  خودتان به این مسأله فکر کرده‌اید؟
- من در حال حاضر فقط به نفت تهران فکر می‌کنم. فکر می‌کنم هنوز برای نشستن روی نیمکت استقلال توانایی کامل ندارم. من فعلا در مرحله آزمون و خطا هستم و فاصله زیادی تا نیمکت استقلال دارم.

* استقلال در دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است.  به نظرتان این تیم از بحران خارج می‌شود؟
- من فکر نمی‌کنم استقلال وارد بحران شده باشد.  برای هر تیمی باخت وجود دارد، به‌خصوص استقلال که در شرایط کنونی چند بازیکن کلیدی خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.  اعتقادم این است که استقلال همواره مدعی قهرمانی است و آرزوی قلبی‌ام موفقیت این تیم است.  هواداران هم صبور باشند و اجازه دهند کادرفنی فهیم استقلال کار خود را انجام دهند تا به اهدافی که دارند، برسند.

* این هفته باید به مصاف فولاد خوزستان بروید.  این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
- فولاد خوزستان به واسطه جوانان خوبی که دارد همواره تیم قدرتمندی است. آنها امسال نیز تیم خوبی دارند و در بازی‌های گذشته قدرتشان را نشان داده‌اند. با این حال ما مثل بازی‌های گذشته برای برد بازی می‌کنیم و امیدوارم بچه‌ها روز خوبی را پشت‌سر بگذارند.

 اخبار ورزشی - شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------