عابدینی:مجمع به‌دنبال برکناری کفاشیان است



اخبار,اخبارورزشی,جام ملت‌های آسیا


 اخبار ورزشی - عابدینی: مجمع به‌دنبال برکناری کفاشیان است

رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید درخواست اعضای مجمع برکناری کفاشیان است و اگر خودش نرود مجمع او را کنار می‌گذارد.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی پرسپولیس مطرح است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این موضوع شایعه است و بخش دیگری که شایعه نیست هنوز خیلی جدی نیست. از سوی سیاسی یا مدیران وزارت ورزش در این رابطه صحبتی با من نشده است.

او در پاسخ به این سوال که اگر به طور رسمی این پست به او پیشنهاد شد پاسخش چه خواهد بود گفت: در حال حاضر و با توجه به مشکلاتی که در این باشگاه وجود دارد کار کردن سخت است اما اگر یک سری اتفاقات در آن بیفتد می‌شود این مشکلات را هم جمع کرد. حالا باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

عابدینی در ادامه درباره نتایج ضعیف تیم ملی امید و اینکه چند درصد از این ناکامی را می‌توان مستقیما به نام فدراسیون نوشت، گفت: 100 درصد این ناکامی مربوط به عملکرد فدراسیون است. وقتی برای انتخاب مدیران فنی فدراسیون اصول رعایت نمی‌شود و علاقه روسای فدراسیون به انتخاب افراد "بله‌قربان‌گو" است نمی‌توان انتظار دیگری داشت. اصلا احساس خوبی به مدیران فدراسیون ندارم و دیگر این فدراسیون را شایسته کار نمی‌دانم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برخی اعضای مجمع به دنبال برگزاری جلسه‌هایی برای برکناری کفاشیان هستند به ایسنا گفت: در روزهای گذشته چند نفر از اعضای مجمع با من تماس گرفته‌اند و دنبال برگزاری جلسه‌هایی هستند که به کار این مدیران در فدراسیون پایان داده شود. مطمئن باشید در این شرایط من یکی از افرادی هستم که مخالف ادامه کار کفاشیان و دوستانش در فدراسیون هستم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که چه عواملی اعضای مجمع را به تلاش برای برکناری کفاشیان سوق داده گفت: حذف تیم‌های ملی نوجوانان و امید، وضعیت تیم ملی بزرگسالان، رفت‌وآمدهای کی‌روش، موضوع وینگادا،‌بودجه فدراسیون و ده‌ها مورد دیگر که فدراسیون با آنها باری به هر جهت برخورد کرده باعث شده عملکرد دوستان قابل قبول نباشد.

او درباره این که به نظر می‌رسد بعضی اعضای مجمع فقط به برکناری کفاشیان راضی هستند نه چیز دیگری گفت: کاملا همین‌طور است. در تماس‌هایی که با من داشتند هم این موضوع را عنوان کردند و شک نکنید الان بحث کنار گذاشتن کفاشیان مطرح است نه کنار رفتن او. یعنی اگر کفاشیان خودش هم کناره‌گیری نکند از سوی مجمع کنار گذاشته می‌شود. متاسفانه کفاشیان نخواست سیستم فدراسیون را اصلاح کند. ما به غیر از رابطه و رفیق‌بازی و کار باری به هر جهت چیزی در فدراسیون ندیدیم.

عابدینی در ادامه به این سوال پاسخ داد که با توجه به نزدیک بودن جام ملت‌های آسیا، آیا برکناری کفاشیان آرامش را از فوتبال نمی‌گیرد: این برکناری خیلی هم خوب است. چرا ضربه بزند؟ اگر اتفاقات خوبی در فوتبال ما رقم می‌خورد می‌شد گفت که این کار الان مناسب نیست. اما زمانی که فوتبال ما پشت سرهم اتفاقات بد را به خود می‌بیند چرا این برکناری انجام نشود؟ اصلا چرا فوتبال باید این روزها را به خود ببیند؟ الان چه کسی از این شرایط راضی است؟


 اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------