سلفی همسران ملی پوشان والیبال در اینچئون/ عکس




 اخبار ورزشی - سلفی همسران ملی پوشان والیبال در اینچئون/ عکس

 اعضای خانواده ملی پوشان والیبال کشورمان وارد اینچئون کره جنوبی شدند.

اخبار,اخبار ورزشی,سلفی همسران ملی پوشان والیبال در اینچئون


محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: پس از انجام بازیهای خوب مردان والیبال کشورمان در رقابت های جهانی با مساعدت شرکت گلرنگ و به قصد قدردانی و روحیه بخشیدن به بازیکنان، اعضای خانواده این عزیزان به بازیهای آسیایی اعزام می شوند تا در زمان مسابقات نظاره گر مسابقه همسران خود باشند.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: با توجه به آنکه تیم ملی کشورمان پیش از مسابقات قهرمانی جهان در اردو بوده است و پس از پایان مسابقات نیز مستقیم به کره جنوبی سفر خواهند کرد به قصد افزایش روحیه بازیکنان و قدردانی از زحمات آنان شرایطی فراهم گردید تا خانواده بازبکنان در زمان رقابت های آسیایی با حضور در سالن مسابقات تماشاگر مسابقات تیم ملی باشند.
داورزنی اظهار داشت: با نهایی شدن این تصمیم شرکت گلرنگ که همواره حامی ورزش کشور بوده از منظر توجه به مسوولیت اجتماعی که نگاهی است حرفه ای، برای اعزام خانواده والیبالیست های کشورمان به کره جنوبی اعلام آمادگی نمود.


رئیس فدراسیون والیبال افزود: شرکت گلرنگ اعزام خانواده بازیکنان تیم ملی را هدیه ای کوچک برای والیبالیست های خوب کشورمان دانسته و آرزوی کسب مدال خوش رنگ این مسابقات را برای خانواده والیبال داشته است.


داورزنی در پایان اعلام داشت: همسر و فرزندان اعضای تیم ملی والیبال کشورمان 28 سپتامبر تا پایان مسابقات در کنار همسران خود خواهند بود و امید داریم که فرزندان والیبال این کشور با تلاش و همت خود خوش رنگ ترین مدال این مسابقات را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.


 اخبار ورزشی - ستاره نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------