جزئیات محرومیت های آندو تیموریان و مربی استقلال



اخبار,اخبارورزشی,آندرانیک تیموریان


 اخبار ورزشی - جزئیات محرومیت های آندو تیموریان و مربی استقلال

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آرایی که قطعی اعلام می‌شود را می‌توان یک درخواست تجدیدنظر ویژه داد.

 حسین عبداللهی در خصوص اینکه تیموریان دیدار فردا مقابل ملوان را از دست داده و یا قانون 72 ساعت دیگر اجرایی نمی‌شود گفت: در آئین‌نامه جدید دیگر قانون اینکه باید 72 ساعت از زمان ابلاغ رأی بگذرد، وجود ندارد. حتی در آرایی که قطعی نیست و تجدیدنظر در آن وجود دارد از همان مرحله ابلاغ اجرایی می‌شود همان‌طور که در پرونده پیام صادقیان هم دیدید اینگونه بود.

وی در مورد اینکه چرا یک جلسه برای تیموریان در نظر گرفته‌اند با وجود اینکه او پیش از این هم سابقه چنین حرکاتی داشت، گفت:‌ ما پیش از این تیموریان را با جرایم نقدی جریمه کرده بودیم هم‌اکنون هم به این نتیجه رسیدیم که یک جلسه او را محروم کنیم و امیدواریم این موضوع کافی باشد و او متنبه شود.

دبیر کمیته انضباطی در خصوص اینکه رأی عبدالله ویسی اعلام نشده یا نه، گفت: ما رأی ویسی را هم صادر کردیم او به خاطر اظهاراتی که داشت با محرومیت روبه‌رو شده اما اجازه دهید تعداد جلسه آن زمانی مشخص شود که از طریق سایت ابلاغ شود.

 عبداللهی در مورد اینکه آیا رأی مهرداد پولادی قطعی نبوده و باشگاه پرسپولیس می‌تواند درخواست تجدیدنظر دهد، گفت: آرایی که قطعی صادر می‌شود جای یک تجدیدنظر ویژه دارد شاید پرسپولیس هم بخواهد از این مسئله استفاده کند که باید این درخواست را به رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کند و پس از آن به کمیته انضباطی بیاید تا در این‌باره مجدداً تصمیم‌گیری شود.

 وی افزود: قرار بود پرسپولیسی‌ها در این خصوص اقدام کنند چند روز گذشته نمایندگان این باشگاه قصد درخواست تجدیدنظر ویژه داشتند که هنوز این موضوع به دست کمیته انضباطی نرسیده است.
 
 اخبارورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------