آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پیشنهاد جدید آرسنال به لژیونر ایرانی؛ نیم فصل فرصت خوبی برای این اتفاق است



اخبار,اخبارورزشی,سردار آزمون


 اخبار ورزشی - پیشنهاد جدید آرسنال به لژیونر ایرانی؛ نیم فصل فرصت خوبی برای این اتفاق است

بازیکن ایرانی تیم فوتبال روبین کازان گفت: «مسئولان باشگاه آرسنال پیشنهاد جدیدی به روبین‌کازان داده‌اند تا به این تیم بروم.»

  یکی از لژیونرهای جوان و موفق فوتبال ایران سردار آزمون است که این روزها در ترکیب روبین کازان روسیه از او زیاد می‌شنویم. این بازیکن آینده‌دار در ابتدای فصل نتوانست رضایتنامه‌اش را از مسئولان باشگاه روسی دریافت کند و پیشنهادهای تیم‌های مطرحی را رد کرد.

 آزمون از سوی کارلوس کی‌روش دوباره به تیم‌ملی ایران دعوت شده و باتوجه به این‌که کی‌روش قصد جوان کردن ترکیب تیم ایران را دارد، از شانس بالایی برای بازی کردن در جام ملت‌های آسیا برخوردار است. وی با این وجود حضورش در جام ملت‌های آسیا را قطعی نمی‌داند و ابراز امیدواری می‌کند از ترکیب تیم خط نخورد.

 گفتگو با سردار آزمون را در ادامه می‌خوانید:
 
* شرایطت در روبین‌کازان چطور است؟
- شرایطم بد نیست. آسیب‌دیدگی جزیی برایم پیش آمده که به‌زودی برطرف می‌شود. در جریان یکی از تمرینات بازیکنمان با لگد به سختی با شکمم برخورد کرد و به همین خاطر پزشکان چند روز به من استراحت داده‌اند. آسیب‌دیدگی‌ام جدی نیست اما پزشکان تیم فعلا به من اجازه بازی نداده‌اند.

 * چرا در فصل جدید کمتر از ‌سال گذشته در گلزنی موفق هستی؟
- من به‌عنوان بازیکن تیم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم مثمرثمر باشم اما به‌هرحال نسبت به نیم فصل دوم پارسال در گلزنی کمی بدشانس بوده‌ام. امیدوارم در بازی‌های دیگر جبران کنم.

* قبلا صحبت‌های زیادی درباره حضورت در تیم‌های اروپایی مطرح بود اما در نهایت در روبین‌کازان ماندی، شاید خیلی‌ها هنوز هم نمی‌دانند چرا ترجیح دادی در روسیه بازی کنی؟
- پیشنهادها زیاد بود و خواسته من هم جدایی بود اما مسئولان باشگاه رضایتنامه‌ام را صادر نکردند. من بسیار دوست دارم در تیم‌های بزرگ بازی کنم و امیدوارم به این مهم برسم. نیم‌فصل فرصت خوبی برای این اتفاق است اما هنوز هم نمی‌دانم باشگاه اجازه جدایی‌ام را می‌دهد یا خیر.

* اکنون از چه تیم‌هایی پیشنهاد داری؟
- دفعه قبل که نام تیم‌های خواهانم اعلام شد، خیلی‌ها گفتند سردار بازار گرمی می‌کند اما واقعا این‌طور نبود. باید بگویم مسئولان باشگاه آرسنال پیشنهاد جدیدی به روبین‌کازان داده‌اند تا به این تیم بروم اما هنوز چیزی مشخص نیست و منتظرم ببینم چه اتفاقاتی می‌افتد. از طرفی هنوز زمان زیادی تا نقل و انتقالات مانده و دوست ندارم دراین‌باره صحبت کنم.

 * شرایط تیمتان چطور است؟
- خوشبختانه در بازی اخیر تیم تورپیدو مسکو را شکست دادیم. بیشتر دقایق بازی ما سوار بر توپ و میدان بودیم البته از این‌که نتوانستم بازی کنم بسیار ناراحت هستم، چون احساس می‌کنم هم می‌توانستم گل بزنم و هم پاس گل بدهم.

 * نامت در لیست جدید تیم‌ملی هم قرار دارد...
- بسیار خوشحالم که کی‌روش مرا دعوت کرده است. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم سال‌های ‌سال پیراهن تیم‌ملی را برتن کنم.

* قبل از جام‌جهانی از اردوی تیم‌ملی خط خوردی، نگران نیستی این‌بار همچنین اتفاقی برایت بیفتد و نتوانی در جام ملت‌های آسیا بازی کنی؟
- آینده دست خداست و از آینده فقط خدا خبر داد. اما این‌بار تمام تلاشم را می‌کنم. امیدوارم اسمم در لیست نهایی جام ملت‌ها باشد. درحال حاضر روحیه‌ام دو برابر شده و از انگیزه بالایی برخوردار هستم.

* می‌دانی علی کریمی هم به کادر فنی تیم‌ملی اضافه شده است؟
- بله، کی‌روش مربی بادرایتی است و خوشحالم که کریمی را اضافه کرده. کریمی فرد شناخته‌شده‌ای است و قطعا می‌تواند برای تیم‌ملی مفید باشد. قطعا کریمی به بازیکنان تیم‌ملی نیز کمک زیادی خواهد کرد. چون رابطه او همچنان با بازیکنان خوب است و می‌تواند با آنها راحت ارتباط برقرار کند.

* به‌عنوان سؤال آخر، به قهرمانی تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا خوشبین هستی؟
- حالا که کی‌روش مانده بسیار خوشبینم که بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. امیدوارم دچار بدشانسی نشویم و بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

 اخبار ورزشی - شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------