بعضی‌ بازیکنان باید از پرسپولیس بروند / کی روش خواسته زهرچشم بگیرد!



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال پرسپولیس

  اخبار ورزشی - شاهرودی؛
بعضی‌ بازیکنان باید از پرسپولیس بروند / کی روش خواسته زهرچشم بگیرد!

  کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که نداشتن نماینده از این تیم در تیم ملی فاجعه است.

  رضا شاهرودی در مورد دعوت نشدن بازیکنی از پرسپولیس به اردوی تیم ملی گفت: «وقتی در تیم بازیکنی شاخص نباشد همین می‌شود. واقعاً شرایط نگران کننده‌ای پیش آمده، یادم نمی‌آید که پرسپولیس در تیم ملی بازیکنی نداشته باشد.»

وی ادامه داد: «حتماً کی‌روش بازیکنی از پرسپولیس را در حد و اندازه‌های تیم ملی ندیده که این یعنی فاجعه. بعضی از بازیکنان مانند مکانی، نوری و حقیقی از ابتدای فصل برای پرسپولیس ثابت بازی نکردند که این مسئله هم دلیل موجهی برای دعوت نشدنشان به تیم ملی بوده است. من احتمال می‌دهم کی‌روش می‌خواسته از پرسپولیسی‌ها زهر چشم بگیرد وگرنه حتماً بازیکنان زیادی از پرسپولیس در جام ملت‌های آسیا پیراهن تیم ملی را می‌پوشند.»

کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: «به دفاع کردن نمی‌گویند بازی خوب؛ پرسپولیس مقابل سپاهان موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نکرد. اگر تیمی 10 موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کند و گل هم نزند؛ یعنی بازی خوب ولی پرسپولیس اینطور نبود. سپاهان خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کرد و مزد بازی خوبش را گرفت.»

شاهرودی تصریح کرد: «باید این چند بازی هم تا نیم فصل تمام شود تا پرسپولیس چند بازیکن جدید بگیرد. بعضی‌ها باید از پرسپولیس بروند و جای خود را به بازیکنان جدید بدهند.»

 اخبار ورزشی - تسنیم
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------