آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

انتقادهای عجیب فرزند غلامحسین مظلومی به عمویش



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه استقلال

 

 اخبار ورزشی - انتقادهای عجیب فرزند غلامحسین مظلومی به عمویش

 فرزند غلامحسین مظلومی گفت: پرویز مظلومی به عیادت پدرم می‌آید تا نامش در رسانه‌ها باشد و بتواند تیم بگیرد.

آرش مظلومی در خصوص گله‌هایی که از عمویش پرویز مظلومی دارد، گفت: عموی من با باشگاه استقلال مشکل دارد اما می‌آید و از طرف خانواده‌ ما می‌گوید که چرا استقلال به ما کمک نمی‌کند. دل خانواده ما از عمویم خیلی پر است. ما هشت سال عمو نداشتیم و او تا حالا کجا بوده که الآن زبان خانواده ما شده است.

وی ادامه داد: عموی من (پرویز مظلومی) زمانی که سرمربی استقلال شد اولین کاری که انجام داد، پدرم را برکنار کرد چرا که پدرم سرپرست استقلال بود و عمو او را کنار گذاشت و به جای او پورحیدری را آورد و بعد از آن بود که مریضی پدرم اوج گرفت و او همیشه به این موضوع فکر می‌کرد که چطور برادرش او را از استقلال کنار گذاشته است.

 

شما به فرهاد مجیدی نگاه کنید که همه جوره از فرزاد برادرش حمایت کرد اما زمانی که عموی من به استقلال آمد پدرم را از کار کنار گذاشت آن هم در حالی که وقتی پدر من می‌خواست به عنوان بازیکن با استقلال قرارداد ببندد، گفت اگر مرا می‌خواهید باید پرویز را هم جذب کنید اما در زمان سرمربی‌گری عمویم در استقلال پدر من دو سال حرص خورد.

فرزند غلامحسین مظلومی در ادامه گلایه‌هایش از پرویز مظلومی اظهار داشت: سال گذشته پدرم در بیمارستان بهمن بستری بود که منزل عمویم هم آنجا بود و او زمانی که می‌دانست خبرنگاران قصد دارند بر بالین پدرم حاضر شوند حضور فعالی در بیمارستان داشت تا تیم بگیرد و وقتی هم که به مس کرمان رفت، هشت ماه حتی یک تماس هم نگرفت و الآن چون با استقلال مشکل دارد از جانب ما علیه استقلال حرف می‌زند. باید بگویم خانواده غلامحسین مظلومی برای موفقیت استقلال همواره دعا می‌کنند.

وی ادامه داد: پرویز مظلومی به هیچ عنوان حق ندارد از طرف ما از کسی گلایه کند چرا که خود ما از او ناراحتیم و باید بگویم قلعه‌نویی که یک غریبه است بر بالین پدرم حاضر شد و دست او را بوسید، میرشاد ماجدی بالای صد بار به عیادت پدرم آمد و حتی افشارزاده با آن همه دردسر و مشغله به عیادت پدر من آمد و همین‌ها برای ما کافی است و اگر عموی من با استقلال مشکل دارد پدرم را سپر بلا نکند.

پرویز مظلومی به تنها چیزی که فکر می‌کند مادیات است و به فکر برادرش نیست و اگر پدر من نبود پرویز مظلومی در فوتبال وجود نداشت.

فرزند غلامحسین مظلومی خاطرنشان کرد: پرویز مظلومی سه روز به مشهد رفت و بعد سه دقیقه به عیادت پدرم آمد و حتی یک نبات هم برای او نیاورد آن وقت می‌آید و از جانب ما صحبت می‌کند اما من به او می‌گویم تو که خودت به فکر برادرت نیستی انتظار داری بقیه به او کمک کنند؟‌ خدا را شکر که دعای خیر هواداران پشت سر پدرم هست و ما هم همه‌جوره از او حمایت می‌کنیم و احتیاج به پول کسی هم نداریم اما باز هم می‌گویم دعوای عمویم با باشگاه استقلال ربطی به پدرم ندارد و او پیش پدرم می‌آید تا در رسانه‌ها باشد و تیم بگیرد. ما حتی نیاز به حضور او هم در بیمارستان نداریم.

مظلومی در پایان گفت: باید از قلعه‌نویی، میرشاد ماجدی، سردار میرزاحسینی، سردار احمدی‌مقدم و بهرام افشارزاده تشکر ویژه‌ای کنم که با حضورشان بر بالین پدرم به او روحیه می‌دهند و واقعاً همه کار برای غلامحسین مظلومی انجام دادند. همچنین از آقای پشمچی‌زاده شهردار منطقه 5 تهران که عنایت ویژه‌ای به پدرم دارد تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران هم پدرم را دعا کنند.

 

 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------