اظهارات سرمربی پرسپولیس درباره نوشته کف دستش



اخبار,اخبارورزشی,حمید درخشان

 
 اخبار ورزشی - اظهارات سرمربی پرسپولیس درباره نوشته کف دستش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهارداشت: نوشته کف دستش در دیدار برابر سپاهان به اعتقاداتش مربوط می شود و درست نیست افرادی نادانسته به وی اتهام بزنند.

حمید درخشان در رابطه با ابهام‌هایی که در مورد نوشته‌های کف دستش مطرح شده است گفت: هرچه می‌خواهند بگویند من آدم معتقدی هستم و این هم اعتقادات من است خدا اگر قبول کند ما هم بچه مسلمان هستیم و این درست نیست که تهمتی بزنیم و برویم! این مسائل اعتقادی است و همه مسلمانها هم اعتقادات مشابهی دارند.

درخشان در مورد انتقادات اخیر پیرامون اینکه خودش منتقد کی روش پس از بازی با آرژانتین بوده اما مقابل سپاهان دفاعی بازی کرده نیز گفت: منتقدین خودشان هم می دانند که از 18 بازیکن بزرگسالی که در لیست داریم 7 بازیکن محروم و مصدوم هستند. با 12 بازیکن مقابل سپاهان در خانه آنها به میدان رفته ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از کره ماه که نمی توانستم بازیکن بیاورم، دارایی پرسپولیس الان همین است. حتی تعویض هم نمی توانستم انجام بدهم خدا را شکر که بچه ها با تعصب و غیرت 90 دقیقه جنگیدند و تنها یک غفلت داشتند که آنهم به زودی حل می شود و تکرار نمی شود. انشالله با نیروهای کمکی که به زودی می گیریم مشکلاتمان به حداقل می رسد.

درخشان در این رابطه که به نظرمی رسد تیمش از نظربدنی بهتر شده که در دقیقه 94 اشتباه می کند نه در دقایق 60 و 70 به مهر گفت: درست می‌گویید شرایط بدنی بازیکنانم بهتر شده و در این تعطیلات سعی می کنیم با تلاش بازیکنان این مشکل را از بین ببریم هرچند برای یک بدنسازی کامل 50 روز زمان لازم است اما از روند رو به جلوی تیمم راضی هستم!

حمید درخشان در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانتان با مصاحبه های بی‌ موقع نظم تیم را به هم می ریزند و پس از سوشا حالا میثم حسینی هم معترض است، خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی به همه این مسایل رسیدگی می کند برای ما نظم و قانون در درجه اول است به ویژه با تعداد محدود بازیکنی که حالا داریم به نظم بیشتر از هر چیز دیگری نیاز داریم تا بتوانیم از این شرایط با وحدت عبور کنیم. من به این حرف‌ها کاری ندارم و بازیکنان هم باید به خاطر هواداران میلیونی پرسپولیس با تمام تمرکز فقط به موفقیت تیم فکر کنند.

 اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------