کریمی گره کار یک همنوع را تا آنجا که توان داشت باز کرد



اخبار,اخبارورزشی,کریمی


 اخبارورزشی - یاریار؛
کریمی گره کار یک همنوع را تا آنجا که توان داشت باز کرد / او می تواند به یکی از مربیان موفق آسیا تبدیل شود

مدیرعامل باشگاه هنرمندان گفت: «کریمی انسان خوش قلبی است و به واسطه همین است که او به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب شد.»

 حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان قبل از اعزام علی کریمی به اردوی پرتغال با او ملاقاتی داشت و پیرامون برخی مسائل با او حرف زد.

 در خصوص محتوی و موضوع گفتگوی دو طرف نظر یاریار را جویا شدیم که گفت: «موضوع مهمی نبود و علی کریمی معمولا دوست ندارد این قبیل اقداماتش رسانه‌ای شود. او معمولا در کارهای خیرخواهانه و انساندوستانه پیش قدم می‌شود که در این ملاقات نیز او به بنده خدایی کمک کرد و گره کار یک همنوع را تا آنجا که توان داشت باز کرد.»

 یاریار در مورد حضور کریمی در تیم‌ملی نیز یادآور شد:‌ «کریمی انسان خوش قلبی است و به واسطه همین است که او به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب شد تا حسابی فوت و فن مربیگری را از یکی از اساتید بزرگ حوزه فوتبال یاد بگیرد. کریمی در بهترین کلاس‌ها هم نمی‌توانست استادی مثل کی‌روش پیدا کند.»

 او ادامه داد: «کریمی مربی جوان و مستعدی است و خیلی راحت و خوب با بازیکنان جوان تیم‌ملی ارتباط برقرار می‌کند. از همه مهمتر اینکه او سرمایه ملی ما به شمار می‌رود و با حضورش در تیم‌ملی دیگر خانه‌نشین نمی‌شود و با ادامه کارش می‌تواند به یکی از مربیان موفق آسیا تبدیل شود. ما باید به فکر سرمایه‌های فوتبالمان مثل مجیدی، مهدوی‌کیا، هاشمیان و ... باشیم.»

اخبار ورزشی - روزنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------