الگوبرداری لیگ برتر ایران از جام‌جهانی برزیل



اخبار,اخبار ورزشی, لیگ برتر


 اخبارورزشی - الگوبرداری لیگ برتر ایران از جام‌جهانی برزیل

شرکت فناوری نهاد ریاست جمهوری مسئولیت تجهیز ورزشگاه‌های ایران به فروش بلیت الکترونیکی و همچنین سخت‌افزار مورد نیاز برای آنالیز تمامی رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم‌ها را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، امروز جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج و نماینده شرکت فناوری نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. مهدی تاج پس از پایان این جلسه به خبرنگاران گفت: بر اساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا تمامی ورزشگاه‌های ما باید مجهز به فروش بلیت الکترونیکی باشند بر همین اساس قرار شد این شرکت زیرساخت‌های لازم را برای کلیه ورزشگاه‌هایی که بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار می‌شود، فراهم کند.

وی افزود: همچنین قرار شد این شرکت ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های لیگ برتر را به دوربین‌هایی مجهز کند که بتواند اطلاعات لازم برای آنالیز عملکرد بازیکنان و تیم‌های مختلف را فراهم کند. قرار است این شرکت به صورت رایگان این سخت‌افزارها را نصب کند اما اطلاعات به دست آمده از تصویربرداری بازی‌های لیگ برتر جهت فروش به باشگاه‌ها عرضه می‌شود تا باشگاه‌ها بتوانند وضعیت آنالیز بازیکنان و تیم‌هایشان را به دست آورند.

به گزارش ایسنا، ایجاد چنین ساختاری در ورزشگاه‌ها نمونه‌ای از کاری است که در جام جهانی برزیل صورت گرفت و تیم‌های حاضر در رقابت‌های برزیل توانستند اطلاعات دقیق بازیکنان‌شان را به دست بیاورند.


 اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------