آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خطیب پول‌های کشتی را کجا خرج می‌کند؟



کمیته ملی المپیک,سایت فدراسیون کشتیب

حقوق‌های معوقه کارمندان و گلایه کشتی‌گیران از کمبود امکانات
خطیب پول‌های کشتی را کجا خرج می‌کند؟

با وجود تمام حمایت‌هایی که اخیراً از کشتی شده است،‌ اما این فدراسیون همچنان با بی‌پولی دست به گریبان است.

دیروز روز سختی برای فدراسیون‌نشینان کشتی و کارمندانش بود. کارمندان فدراسیون برای دومین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌شان مقابل دفتر سرپرست این فدراسیون اعتصاب و تجمع اعتراض‌آمیز برپا کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که خطیب چند هفته پیش قول پرداخت حقوق معوقه کارمندان را داده بود، اما باز هم بدقول شد.

در روزهای اخیر افراد زیادی با مشاهده اوضاع نابسامان کشتی اقدام به اعلام آمادگی برای کمک به این رشته کردند. در همین راستا حسین هدایتی با حضور در خانه کشتی 50 هزار دلار به اعضای تیم‌های اعزامی به مسابقات جهانی به منظور هزینه‌های این تیم اهدا کرد.

از طرف دیگر با مساعدت کمیته ملی المپیک و در اختیار گذاشتن مبلغی خاص از سوی این کمیته به فدراسیون کشتی، مشکل تهیه بلیت تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات جهانی نیز حل شد.

ضمن اینکه طی روزهای گذشته سایت فدراسیون کشتی از یک بانک خصوصی به عنوان حامی مالی تیم‌های ملی در مسابقات جهانی نام برده است و نام و لوگوی این بانک را در صفحه اصلی خود گذاشته است.

 

گفته می‌شود این بانک مبلغ 200 ملیون تومان به فدراسیون کشی کمک کرده است. همچنین در روزهای اخیر مبلغ قابل توجهی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت حقوق معوقه کارمندان فدراسیون کشتی به خطیب پرداخت شده است که این پول هم معلوم نیست کجا هزینه شده است.

به گفته یکی از کارمندان فدراسیون کشتی خطیب به آنها گفته است که اجازه بدهند حقوق آنها خرج سفر کشتی‌گیران به مسابقات جهانی شود و بعد از بازگشت تیم از مسابقات طلب آنها پرداخت شود.

با یک حساب سرانگشتی هزینه تیم‌های اعزامی به مسابقات جهانی کمتر از مبالغ و کمک‌های دریافتی است و از طرفی اوضاع اردوها هم چندان مطلوب نیست، حالا چطور این همه پول به فدراسیون کشتی تزریق شده است، اما همچنان کارمندان از بی‌پولی و کشتی‌گیران و مربیان از کمبود امکانات گلایه دارند، سوالی است بی‌پاسخ در ذهن اهالی کشتی.

با تمام مشکلاتی که در ورزش ما وجود دارد و بی‌پولی‌هایی که تمام فدراسیون‌های ورزشی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به نظر می‌رسد شرایط کشتی چندان هم بد نیست، اما نکته جالب توجه عدم مدیریت صحیح در هزینه‌های این فدراسیون است و معلوم نیست خطیب پول‌های فدراسیون کشتی را کجا خرج می‌کند که با وجود این همه ورودی همچنان خروجی مشخصی ندارد./ خبرگزاری فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------