شوخی جالب سخنگوی استقلال بعد از شکست 7 بر صفر



اخبار,اخبارورزشی, سخنگوی استقلال

 

اخبار ورزشی - شوخی جالب سخنگوی استقلال بعد از شکست 7 بر صفر:کاش 8 تا می خوردیم که مضرب 4 باشد

 استقلالی ها با ترکیبی از امیدها و قدیمی های شان به دیدار آرارات رفتند و 7 گل خوردند البته انها وقتی 6 بر صفر عقب افتاده بودند دست به هر کاری زدند که گل هفتم را هم بخورند.

به گزارش  خبرانلاین ؛ هیات مدیره جدید باشگاه آرارات توانست بار دیگر تیم فوتبال ارامنه را دور هم جمع کند و برای آغازی دوباره به لیگ دسته اول تهران بفرستد. تیم محبوب ارامنه برای رونمایی از حیات جدیدش به دیدار منتخبی از استقلال رفت. آنها البته قرار بود با تیم اصلی بازی کنند اما به دلیل سفر ناگهانی آبی ها به ایروان تصمیم گرفتند تا با تیم امیدها و منتخب بازنشسته ها بازی کنند. در این بازی که ستاره هایی چون نوازی ، نیکبخت و سامره هم حضور داشتند ، آراراتی ها 7 گل به استقلال زدند. البته زمانی که نتیجه مسابقه 6 بر صفر بود ، تمام استقلالی های حاضر در ورزشگاه ارامنه دست به هر کاری می زدند که بازی با این نتیجه تمام نشود و شکست 6 بر صفر دیگری در کارنامه آبی ها ثبت نشود .

بعد از این بازی ، سعید افجه ای که به نمایندگی از هیات مدیره تیم در ورزشگاه آرارات حاضر بود پشت میکروفن رفت و گفت:« کاش 8 بر صفر می باختیم تا مضربی از 4 باشد و شکست مان شیرین تر می شد چون 4 عدد مورد علاقه و خاطره انگیز استقلالی هاست!»


 اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------