نامه رسمی OCA به کمیته ملی المپیک ایران



اخبار,اخبار ورزشی , کمیته ملی المپیک ایران


 اخبار ورزشی - برای میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در سال 2015
نامه رسمی OCA به کمیته ملی المپیک ایران

نامه شیخ احمد الصباح، رئیس شورای المپیک آسیا مبنی بر اعطای رسمی میزبانی نشست هیات جرایی OCA در سال 2015 به کمیته ملی المپیک ایران، ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در حاشیه برگزاری هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون و دیدار کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا، با پیشنهاد رئیس کمیته ملی المپیک برای میزبانی جلسه هیات اجرایی OCA که برای نخستین بار در کشورمان اتفاق می افتد، موافقت شد.

بعد از موافقت شفاهی رئیس شورای المپیک آسیا و نامه رسمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به OCA، از سوی شیخ احمد الفهد الصباح بطور رسمی نامه موافقت شورای المپیک آسیا برای برگزاری نشست هیات اجرایی سال 2015 این شورا به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال شد.

در نامه رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به رئیس شورای المپیک آسیا آمده است:

جناب آقای شیخ احمد الفهد آل صباح
ریاست محترم شورای المپیک آسیا

ابلاغ مراتب تقدیر و تشکر خود را به لحاظ هدایت مدبرانه ورزش آسیا ابراز می نمایم.

پیرو جلسه ای که چندی پیش در اینچئون با جنابعالی انجام شد و با عنایت به مطالبی که در جلسه مذکور در خصوص مشارکت هر چه بیشتر کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در فعالیتهای شورای المپیک آسیا به ویژه میزبانی هیات اجرایی OCA سال آینده در تهران مطرح گردید؛ بدینوسیله پیشنهاد برگزاری این گردهمایی را که با حضور شخصیت های عالی رتبه ورزش آسیا برگزار می شود را رسما تقدیم می نمایم.

خبر میزبانی این رویداد که بر اساس نظر مثبت جنابعالی در جلسه مذکور مطرح گردید بطور وسیع توسط رسانه های جمهوری اسلامی ایران منتشر و مورد استقبال جامعه بزرگ ورزشی کشور قرار گرفت.

مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری این رویداد از جمله تاریخ دقیق مورد نظر به همراه دستور العمل های مربوطه خواهیم بود تا اقدامات و آماده سازی های لازم را در نزدیکترین زمان ممکن آغاز نمائیم.

با تشکر
به گزارش ایسنا، پس از ارسال نامه رسمی کمیته ملی المپیک کشورمان به رئیس شورای المپیک آسیا، شیخ احمد الفهد الصباح نیز طی نامه ای به کمیته ملی المپیک بطور رسمی میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا را در سال آینده میلادی به ایران واگذار کرد.

در متن نامه شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا به کیومرث هاشمی آمده است:

جناب آقای کیومرث هاشمی
رییس محترم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
دوست و همکار عزیز،

با تشکر از نامه مورخ ۲۱ سپتامبر جنابعالی و پیشنهاد میزبانی جلسه هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا در ایران.

شورای المپیک آسیا با خشنودی پیشنهاد شما را پذیرفته و جلسه مذکور در آوریل ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد. تاریخ و زمان دقیق متعاقباً توسط دبیرخانه شورای المپیک آسیا اعلام خواهد شد.

با آرزوی موفقیت و تقدیم احترام


 اخبار ورزشی -  روابط عمومی کمیته ملی المپیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------