اظهارات علی کریمی پس از ورود تیم ملی به ایران



اخبار,اخبار ورزشی, علی کریمی

 
 اخبار ورزشی - چه کسی گفته با تیم دوم بنفیکا بازی کردیم؟

اظهارات علی کریمی پس از ورود تیم ملی به ایران

مربی تیم ملی گفت: «همیشه می گذاریم پس از اینکه ناکامی به وجود می آید صحبت می کنیم و نوشدارو پس از مرگ سهراب است.»

 به گزارش  جام نیوز، علی کریمی درباره اردوی تیم ملی در پرتغال عنوان کرد: «تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. دو بازی دوستانه هم برگزار کردیم که روی هم رفته بد نبود. امیدوارم این اردو کمک کند با آمادگی کامل به جام ملت ها برویم.»


وی درباره اینکه آیا از روند اردو راضی بود یا نه گفت: «این اردوها از آن اردوهایی است که همه تیم ها دارند. به نظر شما آیا صحبت در این رابطه باید توسط من انجام شود؟ تیم سرمربی دارد و او باید از اهداف و برنامه‌هایی که در این اردو داشته صحبت کند. طبیعتاً کی‌روش از این اردو راضی بوده و شرایط خوبی داشته و من هم امیدوارم این تمرینات برای بازیکنان مفید بوده باشد.»

مربی تیم ملی درباره اینکه تیم ملی نتوانست در این اردو با تیم های ملی بازی کند و با تیم های باشگاهی بازی کرد بیان داشت: «این مشکلی است که همیشه بوده است. امیدوارم یک روزی حل شود. وقتی ما بازی می کردیم هم بود و الان هم هست. امیدوارم از این مشکلات دیگر نباشد.»

وی درباره اینکه آیا بنفیکا با تیم دومش بازی کرد افزود: «البته بنفیکا با بازیکنان خارجی اش بازی کرد. شاید از این بازی فیلمبرداری شده است که برخی می گویند تیم دوم بنفیکا بوده است. تیم بنفیکا با همه بازیکنان خارجی اش آمده بود و فقط ملی پوشان این تیم نبودند.»

مربی تیم ملی درباره حضور در کنار کی روش گفت: «هر روز حضور در کنار کی روش تجربه تازه است و ادامه این مسیر به ما کمک می کند.»

وی در ارزیابی عملکرد خودش در تیم ملی و اینکه کی روش چه نظری در این باره دارد اظهار داشت: «او همیشه مثبت نگاه می کند و مثبت فکر می کند. با این وجود من نیاز به زمان دارم تا در این باره حرف بزنم.»

 کریمی درباره ناکامی تیم های پایه ای گفت: «همیشه می گذاریم پس از اینکه ناکامی به وجود می آید صحبت می کنیم و نوشدارو پس از مرگ سهراب است. باید خیلی قبل‌تر از شروع مسابقات برنامه‌ریزی قوی‌ای داشته باشیم. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیفتد.»

وی درباره اینکه چرا کی روش به ایران نیامده و به آفریقای جنوبی رفته است گفت: «کی روش در دبی از ما جدا شد. من جزییات بیشتری را در این باره نمی دانم.»


 اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------