ویروس ابولا به کمک کفاشیان می آید؟



اخبار,اخبارورزشی, لغو اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی

 

 اخبار ورزشی - ویروس ابولا به کمک کفاشیان می آید؟

 ویروس ابولا شاید بهانه ای باشد تا اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی لغو شود. این یکی از بزرگترین خواسته های علی کفاشیان است. اتفاقی که سبب می شود تیم ملی به جای آفریقا به جزیره کیش برود!

به گزارش خبرآنلاین ؛ اردوي بعدي در آفريقاي جنوبي برگزار مي‌شود، كشوري كه اوايل امسال هم ميزبان تيم ايران بود و بازيكنان قبل از جام جهاني دو هفته در ژوهانسبورگ بودند و پس از آن به پرتغال رفتند.

كارلوس كروش معتقد است آب و هواي آفريقاي جنوبي شباهت زيادي به شرايط جوي استراليا دارد اما اين را در نظر نگرفته كه قاره آفريقا اين روزها با بحران بسيار خطرناكي به نام ويروس ابولا دست و پنجه نرم مي‌كند و تا به امروز حدود 14 هزار نفر به اين ويروس مبتلا شده‌اند و حتي امدادگران جهاني دچار وحشت هستند چون 270 نفر از آنها با وجود رعايت تمام موارد پزشكي و پوشش با لباس‌هاي مخصوص در جريان امدادرساني، به بيماري ابولا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند و 450 نفر ديگر از امدادگران در بستر بيماري اين ويروس كشنده قرار گرفته‌اند و بنابر اعلام سازمان جهاني بهداشت، اين ويروس به سرعت در آفريقا در حال گسترش است و آمار مبتلايان هر 4 هفته دو برابر خواهد شد و با ادامه اين روند، هيچ بعيد نيست سفر تيم ملي به آفريقا تحت تأثير اين ويروس لغو شود!


  اخبار ورزشی -  خبر آنلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------