درخشان: به موقعش جلاد هم می‌شوم



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی پرسپولیس


 اخبار ورزشی  - درخشان: به موقعش جلاد هم می‌شوم

این بازیکن در حد استانداردهای مدنظر ما نبود. البته امروز هم یک جلسه دیگر با ما تمرین می‌کند، اما فکر نمی‌کنم او را انتخاب کنیم. یک مهاجم غنایی دیگر مدنظر داریم که منتظریم بازی‌هایش در تیمی که حضور دارد تمام شود و بعد او را به تهران بیاوریم.

حمید درخشان می‌گوید در زمان‌ مقتضی با بازیکنان خاطی پرسپولیس برخورد می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره آخرین شرایط این تیم پیش از دیدار با سایپا، چگونگی جذب بازیکنان جدید در نیم فصل، علت قهر کردن‌های متعدد بازیکنان پرسپولیس و ... صحبت کرد.

* پس از پیروزی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در شروع مجدد لیگ برتر باید به مصاف سایپا بروید.
- شرایط نسبتا خوبی داریم. تمرین‌های ما طبق برنامه پیش می‌رود و همه تمرکزمان را روی بازی بعد مقابل سایپا گذاشتیم. قصد داریم با تمام قوا به میدان برویم تا با پیروزی در این بازی به صدر جدول نزدیک‌ شویم.

* برنامه لیگ را که نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم پرسپولیس تا هفته‌ هفدهم یعنی قبل از جام ملت‌ها از تهران خارج نمی‌شود. این موضوع چقدر در عملکرد تیم‌تان تاثیرگذار خواهد بود؟
- من همیشه اعتقاد داشتم هر تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می‌کند با نهایت انگیزه و توان خود ظاهر می‌شود و فرقی نمی‌کند که بازی در تهران باشد یا خارج از تهران. ضمن این که همه بازی‌ها برای ما سخت است و خیلی تفاوتی ندارد که در تهران بازی می‌کنیم یا شهرستان. با این حال سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی در دیدارهای آینده به خوبی استفاده کنیم.

* در این بازی‌ها حمایت تماشاگرانتان می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد. فکر می‌کنید جایگاه شما بعد از 50 روز حضور در پرسپولیس چگونه است؟
- من نمی‌توانم الان در این باره قضاوت کنم. باید صبر کنیم تا ببینیم در انتهای فصل چه نتایجی کسب می‌شود. بدون شک همه ما برای رضایت تماشاگران و خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم. امیدوارم در پایان فصل آنها از حمید درخشان راضی باشند.

* در هفته‌های گذشته به دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنان دستتان بسته بود. به نظر می‌رسد مقابل سایپا از این نظر شرایط بهتری دارید.
- دغاغله به تمرین گروهی بازگشته است، اما هنوز به صورت کامل آماده نیست و نمی‌تواند فیکس بازی کند. صادقیان هم شرایط نسبتا خوبی دارد، اما با روزهای ایده‌آلش هنوز فاصله دارد. سعی می‌کنیم مقابل سایپا بهترین ترکیب را به زمین بفرستیم.

* دیگر امیدی به بازگشت ماهینی ندارید؟
- ما به سازمان لیگ نامه زدیم و درخواست کردیم که ماهینی حداقل تا نیم فصل برای پرسپولیس بازی کند، اما دیگر جوابی به ما داده نشده است. متاسفانه همیشه استثنائاتی وجود دارد و در این موارد فقط سر پرسپولیس بریده می‌شود. چون ما پرسپولیس هستیم باید تاوان این مسائل را بدهیم؟

* یعنی شما معتقدید بازیکنان دیگری شرایط ماهینی را دارند، اما هنوز بازی می‌کنند؟
- بله! چرا شجاع خلیل‌زاده که او هم مشکل سربازی دارد باید مقابل ما بازی کند؟ مگر شرایط او و ماهینی مثل هم نبود؟ متاسفانه این یک تبعیض آشکار است و همیشه شمشیر را برای پرسپولیس از رو می‌کشند.

* به نظر می‌رسد از زمانی که شما به پرسپولیس آمده‌اید بازیکنان به خاطر شخصیت شما کمی راحت‌تر اعتراض می‌کنند.
- اصلا این طور نیست. اگر الان برخوردی با بازیکنان خاطی صورت نمی گیرد، دلیل بر این نیست که اصلا قرار نیست برخوردی انجام شود. بعدا صدای این برخوردها بلند می‌شود. عباس‌زاده که به تعویضش اعتراض کرد جریمه می‌شود، اما نمی‌شود ناگهانی یک نفر را محکوم کرد و بالای طناب دار برد. باید به تخلفش رسیدگی شود و این کار زمان می‌برد.

* شاید دلیل این رفتارهای متعدد بازیکنان پرسپولیس این است که شما نسبت به بعضی مربیان کمی مهربان‌تر برخورد می‌کنید.
- خیر! من به جایش مهربان هستم و به جایش هم جلاد می شوم. باید اجازه دهید تا زمان لازم برای برخورد فرا برسد.

* شایعه شده در نیم فصل هفت بازیکن جدید می‌گیرید.
- اصلا این طور نیست. هر کسی نظر خودش را می‌نویسد. ما بر اساس نیازمان بازیکن می‌گیریم و در همه پست‌ها باید تیم را تقویت کنیم و در روزهای آینده این کار را انجام می‌دهیم.

* مهاجم صربستانی که روز گذشته در تمرین حضور یافته بود را پسندیدید؟
- خیر! این بازیکن در حد استانداردهای مدنظر ما نبود. البته امروز هم یک جلسه دیگر با ما تمرین می‌کند، اما فکر نمی‌کنم او را انتخاب کنیم. یک مهاجم غنایی دیگر مدنظر داریم که منتظریم بازی‌هایش در تیمی که حضور دارد تمام شود و بعد او را به تهران بیاوریم.

* مثل این که به شدت به دنبال جاسوس تیم هستید؟
- بله! این موضوع خیلی برای ما مهم است. حتما جاسوس تیم را پیدا می‌کنم. کسی که اخبار تیم را به رسانه‌ها داده کار بسیار کوچکی انجام داده که در شأن پرسپولیس نیست. بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید بزرگی‌ها و جایگاه خاص این تیم را درک کند. پرسپولیس بزرگ است و بازیکن بزرگ می‌خواهد.

 

 اخبار ورزشی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------