آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کی‌روش: بعضی‌ها مخل آسایش ما شده‌اند



اخبار,اخبارورزشی,کی‌روش


 اخبار ورزشی  - کی‌روش: بعضی‌ها مخل آسایش ما شده‌اند

سرمربی تیم ملی فوتبال با انتقاد از کسانی که به گفته او مخل آسایش این تیم هستند گفت که باید با علی کفاشیان صحبت کند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به ایران در پاسخ به سوالی در مورد اردوی پرتغال گفت: در مورد اردوی پرتغال توضیحات لازم را داد‌ه‌ام. این اردو به منظور این بود که اتحاد مجدد تیمی را به تیم ملی برگردانیم و سعی کنیم روحیه تیمی تیم ملی را بالا ببریم و آن را دوباره بسازیم. در این اردو فرصت این را داشتیم که عملکرد 10 بازیکن را مورد ارزیابی قرار دهیم و از این بابت خوشحالم و اردوی خوبی داشتیم.

وی در مورد سفر به آفریقای جنوبی و بازی تدارکاتی با تیم ملی زیمبابوه نیز گفت: بله این که ما درصدد برگزاری این بازی هستیم حقیقت دارد ولی متاسفانه هنوز افراد زیادی هستند که صحبت می‌کنند و به این کار ادامه می‌دهند. شرایط کنونی طوری است که کنترلش دارد از دست خارج می‌شود و افراد زیادی هستند که درباره تیم ملی صحبت می‌کنند و مخل آسایش تیم ملی می‌شوند.

کی‌روش اضافه کرد: این یکی از مسائلی است که درباره‌اش باید با کفاشیان صحبت کنم و این راه صحیحی نیست و اگر ادامه پیدا کند برای تیم ملی مشکل ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر افراد زیادی درباره بازی با زیمبابوه صحبت می‌کنند. البته افراد دیگری نیز هستند که راجع به اسپانسر و مسائل دیگر اظهار نظر می‌کنند و به همین خاطر من باید رییس فدراسیون ایران جلسه‌ای بگذارم.

او ادامه داد: وقتی که ما اطلاعات رسمی داشته باشیم، حتما آن را ارائه می‌دهیم. نباید به گمانه زنی‌ها دامن بزنیم، چرا که عده‌ای در این میان علیه من مثل بازیگران صحبت می‌کنند و می‌خواهند مثل یک بازیگر بزرگ مشهور شوند. یعنی با حرف زدن علیه من به شهرت برسند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که چرا این افراد را معرفی نمی‌کنید؟ عنوان کرد: این کار شماست نه من. شما به حرف آنها گوش می‌دهید و هر وقت حرفشان را گوش می‌دهید می‌توانید نامشان را اعلام کنید.

او در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت مدیر رسانه‌ای تیم ملی اظهار کرد: این مطلبی است که فقط فدراسیون می‌تواند جواب بدهد، اما صحبتی که من می‌توانم انجام دهم این است که در اردوی پرتغال اطلاعات صحیح به رسانه‌ها داده شد. مطمئن هستم رسانه‌ها از این مساله راضی بودند چرا که ما به صورت حرفه‌ای عکس، اخبار و گزارش روزانه را اطلاع رسانی می‌کردیم. اگر یک بار این کار را با موفقیت انجام داده‌ایم، می‌شود که در اردوی بعدی هم این اتفاق بیافتد.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این مساله که برخی رسانه‌ها بیش از برخی دیگر از رسانه‌ها از اخبار بهره‌مند بودند؟ گفت: از این مساله بسیار ناراحت هستم و موافقش نیستم. افرادی که این گونه اخبار را به دلیل منافع شخصی پخش می‌کنند نمی‌توانند با من کار کنند. شما می‌دانید که این افراد چه کسانی هستند و باید نامشان را اعلام کنید.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار ورزشی نشریات ایرانی که گفت " ظاهرا یک مربی ایرانی که دستیار کی‌روش می‌شود، قرار است به صورت پنهان رقابت‌های جام خلیج فارس را از نزدیک ببیند"، اظهار کرد: شخص شما چیزهایی را می شنوید و بر اساس آن گمانه‌زنی می‌کنید. من از این صحبت شما ناراحت هستم و مطمئنم هواداران هم از این گمانه زنی‌ها خوششان نمی‌آیند و به طور کلی تیم ملی علاقمند به این رفتارها نیست.

پس از این صحبت کی‌روش همان خبرنگار که در یکی از جراید ورزشی کار می‌کند خطاب به سرمربی تیم ملی گفت که چرا امروز اینقدر عصبانی است که سرمربی تیم ملی به او گفت: من عصبانی نیستم. اگر حرف من اشتباه است آن را تکذیب کنید. تکرار می‌کنم شما و روزنامه‌ شما چیزهایی را می‌شنود که بر اساس آن گمانه زنی می‌کند. شما منابعی دارید که مخل کار تیم ملی است. 


 اخبار ورزشی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------