نشست مشترک صداوسیما و فدراسیون فوتبال در غیاب ضرغامی



اخبار,اخبار ورزشی, نشست مشترک صداوسیما و فدراسیون فوتبال


 اخبار ورزشی  - نشست مشترک صداوسیما و فدراسیون فوتبال در غیاب ضرغامی

جلسه مشترک مسوولان صداوسیما با فدراسیون فوتبال به دعوت رییس شورای عالی ورزش صداوسیما برگزار می‌شود و رییس سازمان صداوسیما در این نشست حضور ندارد.

به گزارش ایسنا، این جلسه به دعوت رییس شورای عالی ورزش صداوسیما، با حضور روسای باشگاه‌ها و مسوولان فدراسیون فوتبال برای طرح نظراتشان در ارتباط با مسائل جاری برگزار می‌شود.

سید تقی سهرابی، مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با تایید خبر بالا به ایسنا اعلام کرد، «بعد از جمع‌بندی در این جلسه، نظرات توسط رییس شورای عالی ورزش صداوسیما به اطلاع رییس سازمان صداوسیما خواهد رسید.»

ریاست شورای عالی ورزش صداوسیما را مجید زین العابدین عهده‌دار است که مدیر شبکه سه سیما هم هست.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، دوشنبه (پنجم آبان ماه) از برگزاری جلسه مشترک عزت‌الله ضرغامی با مسئولان فدراسیون فوتبال خبر داد.

نائب رییس فدراسیون فوتبال این خبر را در حاشیه جلسه مشترک رییس سازمان لیگ ایران با رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد.

تاج گفته است: قرار است امروز مسئولان فدراسیون به همراه مدیران باشگاه‌های کشور ساعت 3 بعدازظهر در دفتر عزت‌الله ضرغامی حاضر شده و درباره حق پخش با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

اختلاف فدراسیون فوتبال با صداوسیما بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی باعث شده است تا علی کفاشیان طی دستوری از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌های کشور جلوگیری کند. مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته گذشته از تلویزیون پخش نشد.


 اخبار ورزشی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------