توضیح درباره انتصاب سرپرستان جدید فدراسیون ها



اخبار,اخبارورزشی,انتصاب سرپرستان جدیدفدراسیون ها

 

اخبار ورزشی  - در خصوص تغییرات در برخی فدراسیون ها و انتصاب سرپرستان جدید ;
توضیح درباره انتصاب سرپرستان جدید فدراسیون ها

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص تغییرات در برخی فدراسیون ها و انتصاب سرپرستان جدید گفت: کسی برکنار نشده است و مطابق اساسنامه بعد از پایان زمان ریاست روسای فدراسیونها، تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست انتخاب می شود.

به گزارش ایسنا، نصرالله سجادی در این خصوص به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس تبصره 2 ماده 10 اساسنامه فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر این اختیار قانونی را دارد که برای فدراسیون هایی که دوره چهارساله مدیریت آن ها به پایان رسیده است تا برگزاری انتخابات، سرپرست تعیین کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: کسی برکنار نشده است و مطابق اساسنامه بعد از پایان زمان ریاست روسای فدراسیونها، تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست انتخاب می شود.

وی در خصوص انتصاب علیرضا اسدی به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و این که خود اسدی نیز نامزد ریاست این فدراسیون است تصریح کرد: در هیچ جای آیین نامه فدراسیون های ورزشی این کار منع نشده و هیچ کار غیر قانونی در این زمینه صورت نگرفته است.

سجادی اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون های شطرنج، هندبال، اسکی و تنیس نیز سرپرست منصوب کرده است تا مقدمات برگزاری انتخاباتشان را فراهم کنند.

معاون ورزش قهرمانی همچنین گفت: با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان قرار است چهارشنبه این هفته گزارشی از حضور فدراسیونها در بازیهای آسیایی ارائه شود و البته جلسات ارزیابی وبررسی فدراسیونها در هفته های آینده هم ادامه خواهد داشت.

 

 اخبار ورزشی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------