آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

لیست مازاد پرسپولیس لو رفت



اخبار,اخبارورزشی,نقل و انتقالات پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی  - خانه تکانی قرمزها در نقل و انتقالات؛
لیست مازاد پرسپولیس لو رفت / توافق اولیه با 2 بازیکن مطرح لیگ برتری

سرمربی پرسپولیس برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است.

به گزارش جام نیوز، با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل نخست بوی تغییرات در پرسپولیس نیز به مشام می‌رسد. حمید درخشان که می خواهد با خانه‌تکانی اساسی سر و شکلی به تیم متوسط خود بدهد و پرسپولیس را به فرم ایده‌آل نزدیک کند، قصد دارد با جذب نفرات جدید ساختار تیمی سرخپوشان که ایرادات بسیاری در آن به چشم می‌خورد را مرمت و بازسازی کند.


باتوجه به اختیارات تامی که مدیران پرسپولیس به سرمربی خود داده‌اند و به‌زعم گفته‌های درخشان دستش برای جذب نفرات جدید حسابی باز است.

پیش‌بینی می‌شود که پرسپولیس به واسطه همین تغییرات در نیم‌فصل دوم با شکل و شمایلی متفاوت پا به عرصه رقابت‌ها بگذارد.

* لیست مازاد
درخشان که از بدو ورودش به پرسپولیس از کیفیت پایین برخی از بازیکنانش نالیده و عده‌ای را نیز به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های این تیم نمی‌بیند حال قصد دارد با تغییراتی اساسی شکلی نو به پرسپولیس مدل 93 بدهد.

اما برای آنکه سرمربی پرسپولیس بتواند تیم دلخواه خود را با نفرات جدید و تازه‌‌نفس ببندد نیاز به جای خالی دارد. اتفاقی که تنها با خارج کردن چند بازیکن از لیست فعلی میسر خواهد شد. از این رو حرف و حدیث در خصوص لیست مازاد سرخپوشان حتی از نفراتی که قرار است به این تیم اضافه شوند بیشتر است.

در همین راستا شنیده می‌شود که درخشان قصد دارد با قلم گرفتن روی نام بازیکنانی نظیر مهرداد کفشگری، حمید علی‌عسگری، احمد نوراللهی، میثم حسینی، رضا نورمحمدی، افشین اسماعیل‌زاده و احتمالا رضا نوروزی که دوران نقاهت خود را پشت‌سر می‌گذارد خون تازه‌ای به کالبد نیمه‌جان پرسپولیس تزریق کند.

بازیکنانی عموما مصدوم و نیمکت‌نشین که در هفته‌های اخیر نیز کمتر در ترکیب پرسپولیس دیده شده‌اند و البته سرخپوشان در نظر دارند در صورت توافق احتمالی با سایر باشگاه‌ها این بازیکنان را معاوضه کنند تا به لحاظ مالی نیز چندان تحت فشار قرار نگیرند.

البته در این میان گفته می‌شود که خروج این بازیکنان از لیست پرسپولیس منوط به جذب جانشینانی مستعد است تا به لحاظ فنی بار تاکتیکی تیم را بالا ببرند.

 * لیست خرید
درخشان گزینه‌های خوبی برای تقویت پرسپولیس در نظر گرفته است. پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم قصد جذب ‌6 بازیکن را دارد و در همین خصوص نیز با گزینه‌های زیادی وارد مذاکره شده است.

درخشان با 2 بازیکن مطرح لیگ برتری به توافق اولیه دست یافته و باشگاه باید رسما برای جذب آن‌ها وارد مذاکره شود.

یک مهاجم اوکراینی که در لیگ صربستان بازی می‌کند و بهادر نسیم‌اف مهاجم گلزن تیم ملی ازبکستان که و عضو تیم نفتچی‌ باکو که در‌56 بازی‌23 گل به ثمر رسانده، جزو گزینه‌های درخشان برای پرسپولیس هستند.

 قرمزهای تهران یک‌ هافبک خارجی نیز جذب خواهند کرد و مهدی جعفرپور را نیز به خدمت گرفته‌اند.

 * رایزنی نهایی
باتوجه به زمان باقیمانده تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ درخشان قرار است لیست مربوط به نفرات مازاد و بازیکنان مدنظرش را ابتدای هفته آینده در اختیار حمیدرضا سیاسی قرار دهد تا طرفین درخصوص جزئیات لیست مذکور به گفتگو بپردازند.

در واقع محدودیت‌های مالی به لحاظ قانون سقف بودجه اصلی‌ترین دغدغه مسئولان پرسپولیس برای حضور پررنگ در بازار نقل و انتقالات نیم‌فصل است.

با این حال شنیده می‌شود که قرار است مساعدت‌هایی از سوی سازمان لیگ شامل حال پرسپولیس شود تا سرخپوشان با قدرت و توان بیشتری راهی رقابت‌های آسیایی شوند.

پروسه‌ای که با توجه به حواشی همیشگی و حساسیت‌های موجود در پرسپولیس می‌تواند با حواشی بسیاری برای این باشگاه پرهوادار همراه شود. اتفاقاتی که می‌تواند دوباره تمامی نگاه‌ها را معطوف اردوگاه سرخ کند.


  اخبار ورزشی  - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------