مرموزترین مرد فوتبال ایران+ عکس



 اخبار ورزشی  - مرموزترین مرد فوتبال ایران+ عکس

وی معروف به «الف.الف» است همان امیر اسکندری معروف فوتبال ایران. همان که عده ای او را می پرستند و عده ای او را صاحب کرامت می دانند و برخی نظرات متفاوت درباره اش دارند.

برخی می گویند که او «مرموزترین» عنصر فوتبال ایران است. نامش همه جا هست و تصویرش برای اولین بار بعد از نزدیک به ۲۰ سال منتشر می شود. البته شما مطمئنا نخستین کسانی هستید که با او ارتباط ندارید اما وی را می بینید.وی معروف به «الف.الف» است همان امیر اسکندری معروف فوتبال ایران. همان که عده ای او را می پرستند و عده ای او را صاحب کرامت می دانند و برخی نظرات متفاوت درباره اش دارند.

درباره او گفته می شود که مدال طلای حسین رضازاده هم روی دیوار یکی از اتاق هایش آویزان است! علاوه بر این مدال، مدالها و افتخارهای بسیاری از ورزشکاران دیگر هم به وی تقدیم شده است. بسیاری از مسئولان و البته بسیاری از مربیان و بازیکنان فوتبال ایران به خانه اش رفت و آمد دازند و «رهنمودهایش» را آویزه گوش می کنند.

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

اولین بار در یک روزنامه ورزشی به نام «دنیای فوتبال» که دیگر منتشر نمی شود، نامش مطرح شدو این روزنامه با تیتر درشت اعلام کرد که یکی از تیم های لیگ برتر که قهرمان شده بود را الف- االف قهرمان کرد. چند وقت پیش درسایت نود هم گزارشی درباره اش داشتیم که با واکنش برخی اطرافیانش منتشر شده بود. البته منوچهر صالحی رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال آن روزها در گفت و گویی اعتراف کرده بود:«همه مي‌دانند که (...) را امیرخان (امیر.الف) قهرمان کرد. (...) رفیق شش دانگ اوست و در آن سال بارها و بارها از وی کمک گرفت.»

همان زمان یکی از فعالان فوتبال به خبرنگار دنیای فوتبال گفته بود:«شما از من مي‌پرسید که کدام مربیان نزد او رفته‌اند؟ من مي‌خواهم بگویم که اصلا آيا کسی هست که با او ارتباط نداشته باشد؟!» او از همه مربیان نام برده بود که نزد او رفت‌وآمد دارند. روزنامه ورزشی آن زمان سراغ بازیکنان رفت که همه آنها هم ماجرا را تایید کردند.

اما هرچه هست، وی یکی از عناصر «مهم» فوتبال ایران شده است. مثل حضور پررنگ شخصی به نام «گراییلی» که پسرعموی یونس گراییلی، سرمربی صنعت ساری است و عکسش روی جلد یک روزنامه ورزشی پرتیراژ می رود و آنها جزو ۸ تیم پایانی جام حذفی شده اند!

تعجب نکنید، فوتبال ایران از این اتفاقات اعجاب انگیز زیاد دارد.
 
 اخبار ورزشی  - نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------