قطر میزبانی جام‌جهانی را خرید



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی2022


اخبار ورزشی  - کانتونا: قطر میزبانی جام‌جهانی را خرید

اسطوره فرانسوی منچستریونایتد به صف معترضان دادن میزبانی جام‌جهانی به قطر پیوست. اریک کانتونا معتقد است که قطر میزبانی جام‌جهانی 2022 را تنها و تنها با پول خرید و فیفا هیچ هدفی در دادن میزبانی به این کشور کوچک نداشت.

به گزارش ایسنا، قطر در حالی به عنوان میزبان جام‌جهانی 2022 انتخاب شده است که بسیاری این کشور را به فساد و تبانی متهم می‌کنند و بر این باورند که این کشور کوچک حوزه خلیج‌فارس با دادن رشوه توانست امتیازی میزبانی را به دست آورد.

هر چند فدارسیون بین‌المللی فوتبال در گزارش پنج‌شنبه خود هر گونه تخلفی را در دادن میزبانی به دو کشور روسیه و قطر رد کرد اما هنوز بسیار معتقدند که قطر با دادن رشوه به امتیاز میزبانی جام‌جهانی دست یافت.

اریک کانتونا اسطوره‌ فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد هم به جمع معترضان میزبانی قطر در جام‌جهانی 2022 پیوست. ستاره جنجالی سابق شیاطین سرخ در گفت‌وگویی که با روزنامه "دیلی میل" داشت، عنوان کرد: دادن میزبانی به قطر اشتباهی بود که باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود. قطر تنها یک کشور ثروتمند است که توانست با پول میزبانی جام‌جهانی را بخرد. وقتی به یک کشور میزبانی رقابتی بزرگ چون جام‌جهانی را می‌دهید، هدف شما پیشرفت فوتبال در این کشور است.

 

وقتی میزبانی به کشور چون آمریکا داده شد توجه به فوتبال در این قاره بسیار زیاد شد. مهاجران زیادی از مکزیک و آمریکا جنوبی به پیشرفت فوتبال کمک کردند اما با دادن میزبانی به قطر چه اتفاقی برای فوتبال این کشور خواهد افتاد؟ اصلا مگر قطر چقدر جمعیت دارد؟

کانتونا ادامه داد: وقتی در یک کشور کوچک برای فرستادن مردم به ورزشگاه به آنها پول داده می‌شود، دیگر چه هدفی از دادن میزبانی جام‌جهانی به این کشور وجود دارد؟ من واقعا احساس نگرانی می‌کنم. قطر کشور ثروتمندی است که تنها با پول زیادش توانست میزبانی جام‌جهانی را بخرد.


اخبار ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------