آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

مقدمات آشتی دادن مایلی کهن و دایی فراهم شد



اخبار,اخبارورزشی,محمد مایلی کهن


 اخبار ورزشی  - قرار شد حاجی علیه دایی حرف نزند؛
مقدمات آشتی دادن مایلی کهن و دایی فراهم شد

در حالی که نزدیک بود بیانیه دایی برای پس گرفتن شکایت خود و سپس نامه نوه های مایلی کهن در جواب آن بیانیه کار دست همه دهد، خوشبختانه همه چیز به خیر گذشت.

 به گزارش جام نیوز، هنوز دقایقی از رضایت کتبی وکیل علی دایی نگذشته بود که نوه های محمد مایلی کهن با صدور بیانیه ای از دایی خواستند از نام آنها برای توجیه اشتباه خود سواستفاده نکند و صدور همین بیانیه نگرانی هایی را در پی داشت.

از آن جایی که دایی در بیانیه ای که به منظور اعلام رضایت خود و پس گرفتن شکایتش از مایلی کهن منتشر کرده بود به نوه های حاجی مایلی اشاره داشت و مدعی شد دوست ندارد غصه نوه های مایلی کهن را ببیند، نوه های مایلی کهن هم تنها دقایقی پس از آن که وکیل دایی برگه رضایت کتبی خود را به قاضی داد، با انتشار بیانیه ای از دایی خواستند برای توجیه اشتباه خود که سرمربی اش را به زندان انداخته از نام آنها سوء استفاده نکند.
 
صدور بیانیه نوه های مایلی کهن آب سردی بود بر آتش آنها که در تلاش بودند بعد از آزادی حاجی مایلی، شهریار و مایلی کهن را روبروی هم بنشانند و آنها را با هم آشتی بدهند.

 اما خوشبختانه ساعتی بعد یکی از بزرگان ورزش ایران پادرمیانی کرد تا مایلی کهن موقع آزادی از زندان از اظهارنظر درباره دایی خودداری کند و بی سر و صدا به خانه برود. قرار شد حاجی فعلا علیه دایی حرف نزند تا مشکل حل شود.

 با این کار مقدمات آشتی احتمالی دایی و مایلی کهن فراهم شد و حالا قرار است این دو در یک محفل خودمانی کنار هم بنشینند و بی واسطه با هم حرف بزنند.


  اخبار ورزشی  - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------