نگفتم که دایی گزینه پرسپولیس در فصل آینده است



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی  - سیاسی؛
نگفتم که دایی گزینه پرسپولیس در فصل آینده است

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: «اگر هم کمکی به استقلال کرده باشم که نکرده‌ام کمک به ورزش و فوتبال این مملکت بوده است.»

 برکناری علی دایی از پرسپولیس با نظر حمیدرضا سیاسی تراژیک‌ترین اتفاق سرخپوشان تا اینجای فصل بود.

با این حال سیاسی در مصاحبه‌ای عنوان کرده که شاید دایی گزینه هدایت پرسپولیس در فصل آینده باشد! اظهارنظری عجیب که می‌شد در صحت و سقم آن شک کرد.

وقتی از سیاسی در مورد منطق این اظهارنظرش مبنی بر احتمال همکاری با دایی پرسیدیم،‌ گفت: «من نگفتم که دایی گزینه پرسپولیس در فصل آینده است، گفتم هر کسی می‌تواند سرمربی فصل بعد این تیم باشد. حتی دایی! مهم این است که تیم به نتیجه برسد. درست است که در این مقطع نتوانستیم با دایی کار کنیم اما گردش روزگار است و شاید دوباره فرصت همکاری با او را به دست آوردیم. دایی که از صحنه ورزش حذف نشده است.»

وقتی صحبت از سرمربیگری فصل بعد شد ناخودآگاه به این نکته رسیدیم که قطعا سیاسی برای خرید پرسپولیس برنامه‌های مفصلی دارد و به نوعی حتی از این امر مطمئن است که اینگونه از سرمربی فصل بعد پرسپولیس می‌گوید.

اما رئیس هیات مدیره سرخپوشان نظر متفاوتی دارد: «اتفاقا اصلا در فکر خرید پرسپولیس نیستم و نمی‌خواهم در این قالب ورود کنم. ترجیح می‌دهم که یک خدمتگزار پرسپولیس باقی بمانم و به دنبال خرید نروم.»


در حالی سیاسی از بی‌میلی خود برای خرید پرسپولیس می‌گوید که پیش از این زمانی، رئیس کارگروه خصوصی سازی سرخابی‌ها از پیشنهاد سیاسی برای خرید باشگاه پرسپولیس خبر داده بود.

چند هفته قبل بود که عنوان شد حمیدرضا سیاسی یکی از حامیان مالی استقلال است و حتی یکی از شرایط حضور او در پرسپولیس ساپورت مالی دو باشگاه در آن واحد بود.

 در همین راستا حسین ماهینی مدافع حالا دیگر سابق سرخپوشان در ادعایی جنجالی عنوان کرده که سیاسی در ابتدای فصل 7 میلیارد به استقلال کمک مالی کرده است که می‌توانست برای حل مشکلات پرسپولیس این پول را به بدنه باشگاه تزریق کند.

سیاسی که حسابی از این اظهارنظر ماهینی متعجب بود، اینگونه واکنش نشان داد: «یعنی من خائنم؟ من که هرگز این کار را انجام نداده‌ام. در ثانی اگر هم کمکی کرده باشم که نکرده‌ام کمک به ورزش و فوتبال این مملکت بوده است.»

 اخبار ورزشی  - روزنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------