کنایه تند مانوئل نویر به کریستیانو رونالدو



اخبار,اخبارورزشی,مانوئل نویر

 

اخبار ورزشی  - کنایه تند مانوئل نویر به کریستیانو رونالدو

 مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان می گوید برنده توپ طلا نمی شود چون همانند برخی با لباس های زیر در شوهای تبلیغاتی شرکت نمی کند.

ه گزارش جام جم ورزشی ، کنایه تند او به کریستیانو رونالدو است، بازیکنی که حضوری فعال در دنیای تبلیغات دارد و برای پیشرفت خط تولید لباس زیر خودش از شرکت کردن در شوهای تبلیغاتی آن هم با لباس زیر هیچ ابایی ندارد. نویر که از عوامل قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی بود شایسته ترین گزینه برای دریافت توپ طلای دنیا معرفی می شود اما خودش می گوید این شانس هرگز به او نمی رسد چرا که بازیکنانی برای دریافت توپ طلا شانس دارند که از چهره ای تبلیغاتی برخوردارند و حتی در مقابل عکاسان خبری لباس زیر می پوشند.

نویر در این خصوص به نشریه کیکر گفت: من یک ورزشکار هستم و به جز معرفی شدن به عنوان دروازه‌بان اول آدیداس، هیچ فعالیت دیگری به عنوان نماینده یا سفیر برای تبلیغ یک برند انجام نمی‌دهم. من از آن دسته کسانی نیستم که با لباس‌های زیرشان عکس می‌گیرند. از فرش قرمز هم خوشم نمی‌‌آید و فرش سبز (چمن) را ترجیح می‌دهم. وقتی در زمین بازی برای ارائه بهترین بازی‌ام تلاش می‌کنم احساس بهتری به من دست می‌دهد.
 
  اخبار ورزشی  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------