آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

AFC معرفی کرد؛ یک علی دایی دیگر در ترکیب ایران



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


اخبار ورزشی  -  AFC  معرفی کرد؛ یک علی دایی دیگر در ترکیب ایران

سایت AFC با تمجید از کریم انصاری‌فرد نوشت، فوتبال ایران یک "علی دایی" دیگر را رو کرده است.

جام ملت‌های آسیا 52 روز دیگر در استرالیا آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران باید در گروه C برابر بحرین، قطر و امارات به میدان برود.

 سایت AFC در گزارشی به تمجید از کریم انصاری‌فرد، مهاجم جوان تیم ملی ایران پرداخت:
این علی دایی بود که در سال 2005 انصاری‌فرد را کشف کرد و این مهاجم جوان را به تیم سایپا برد تا فوتبال ایران یک علی دایی دیگر را به خود ببیند.

انصاری‌فرد از همان ابتدا شم گلزنی بالایش را نشان داد. مهاجمی قدبلند و فیزیکی که همیشه یک چشم به دروازه دارد. قطعا مبارزه انصاری‌فرد و دایی همیشه در فوتبال ایران وجود خواهد داشت و به همین خاطر باشگاه‌های بزرگ برای به خدمت گرفتن انصاری‌فرد جوان دست به کار شده‌اند.

انصاری‌فرد پس از این که در فصل 2010 - 2009 توانست 13 گل را به ثمر برساند، از سوی افشین قطبی به تیم ملی ایران دعوت شد. از همان موقع خبرهایی مبنی بر علاقه باشگاه‌هایی بزرگ اروپایی به این مهاجم جوان شنیده شد. حتی انصاری‌فرد از تیم استوابخارست رومانی پیشنهاد بازی نیز دریافت کرد.

او در اولین بازی ملی خود برابر ایسلند توانست گلزنی کند. مشکلات سربازی باعث شد تا انصاری‌فرد نتواند به تیم اروپایی بپیوندد و این مهاجم جوان به جای رفتن به اروپا، پرسپولیس را انتخاب کند که یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال در ایران است.

علی دایی مثل خیلی از بازیکنان جوان فوتبال ایران الگوی فوتبالی کریم انصاری‌فرد محسوب می‌شود. او حالا یکی از بازیکنان جوانی است که کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت کرده است؛ بازیکنی که می‌تواند بار گلزنی ایران را در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا بر دوش بکشد. انصاری‌فرد، کی‌روش را بهترین مربی خارجی فوتبال ایران توصیف کرده است.

این مهاجم جوان در انتخابی جام‌جهانی برزیل سه بار برای ایران گلزنی کرده و در دیدار ایران و بوسنی نیز به زمین مسابقه آمد و یک کارت زرد دریافت کرد.

کریم انصاری‌فرد پس از پایان جام‌جهانی با جدایی از تراکتورسازی به اوساسونا اسپانیا پیوست تا اولین حضورش را در فوتبال اروپا تجربه کند. او پس از دو ماه تمرین با این باشگاه اسپانیایی که در لیگ آتالانتا فعالیت می‌کند توانست به میدان برود. البته انصاری‌فرد از چند باشگاه بزرگ اروپایی نیز پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد تا هم‌تیمی جواد نکونام در اوساسونا شود. حضور در کنار نکونام قطعا کار انصاری‌فرد را سال اول حضورش در فوتبال اروپا کمی راحت می‌کند.

 این مهاجم جوان ایرانی به تازگی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده است ولی به نظر می‌رسد مشکلی برای همراهی تیم ملی ایران نداشته باشد. او یکی از چهار لژیونری است که در فهرست آخر کی‌روش حضور دارد. قطعا جام ملت‌های 2014 فرصت بسیار خوبی را در اختیار انصاری فرد قرار می‌دهد تا با درخشش در این رقابت‌ها ثابت کند که یک علی دایی دیگر در فوتبال ایران متولد شده است.
 اخبار ورزشی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------