خبر عجیب در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,رضا خالقی‌فر

 

 اخبار ورزشی  -  خبر عجیب در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می خواهد مهاجم امتحان نکرده تیمش را پس از پایان مصدومیتش رد کند.

به گزارش جام نیوز، پیوستن رضا خالقی‌فر به پرسپولیس قطعی شده و حالا باید حمید استیلی و حمید درخشان بر سر انتقال یک بازیکن از جمع سرخپوشان به راه‌آهن با هم توافق کنند.

 در همین راستا شنیده می‌شود ممکن است بازیکنی که در ازای خالقی‌فر منتقل می‌شود، مهدی دغاغله باشد. این در حالی است که دغاغله بعد از نیم‌فصل مصدومیت تازه بهبود پیدا کرده و می‌تواند به میدان برود.

ابتدای فصل پرسپولیسی‌ها با امید زیادی این بازیکن را به عنوان آقای گل نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم جذب کردند و هنوز مشخص نیست وی می‌تواند برای این باشگاه سودمند باشد یا نه؟


این در شرایطی است که در طرف مقابل هم خالقی فر آمار درخشانی در زمینه گلزنی ندارد. او فصل قبل زیر نظر منصور ابراهیم زاده تنها موفق شد سه گل بزند و سه پاس گل دهد و امسال هم که استیلی روی نیمکت راه آهن نشسته، خالقی فر تنها یک بار و در بازی با سایپا موفق به گلزنی شده است و در بازی تیمش مقابل استقلال هم یک پاس گل داده است.
 
کاش درخشان اگر واقعا به این نتیجه رسیده که خالقی فر برای تیمش مفید است و تصمیم به جذب او دارد، ابتدا در مورد ناکارآمدی دغاغله اطمینان حاصل کند و بعد او را به راه‌آهن بدهد.
 
  اخبار ورزشی  - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------