گفته های درخشان درباره اولتیماتوم برکناریش درصورت باخت



اخبار,اخبارورزشی  , حمید درخشان

 


 اخبار ورزشی  - استقلال باتجربه تر از ماست
درخشان: عکس وضعیت صادقیان را مشخص می‌کند/اگر قرار بود من را زود برکنار کنند چرا من را آورده‌اند؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دربی 79 آخرین اظهارات خود را بیان کرد.

  حمید درخشان در نشست خبری قبل از دربی 79 که ساعت 13 و 5 دقیقه آغاز شد،  گفت: ابتدا در گذشت غلامحسین مظلومی یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم و امیدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد. سالگرد پرویز دهداری را تسلیت و آغاز هفته بسیج را تبریک می‌گویم.

وی در مورد مصدومیت پیام صادقیان گفت: امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. محمد عباس‌زاده دچار مصدومیت بود و شرایط خوبی نداشت. پیام صادقیان دچار مصدومیت شده پزشکان از پای او عکس گرفتند تا وضعیت او مشخص شود.

وی افزود: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده است باید تلاش کنیم قابلیت این تیم را مهار کنیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم امیدواریم از داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و برای بینندگان نمایش خوبی داشته باشیم. شرایط بازی قابل پیش‌بینی نیست. دربی همیشه بازی بزرگی بوده است که فشار روحی روانی دارد. این مسئله می‌تواند باعث شود بازیکنان نمایش خوبی داشته باشند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که از نظر روحی و روانی آماده بازی شویم تا بتوانیم درون زمین عملکرد خوبی داشته باشیم.

درخشان در ادامه در رابطه با اینکه این بازی هم مساوی می‌شود،‌ تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست امیدوارم این اتفاق نیفتد و نتیجه به سود ما رقم بخورد برای برد وارد زمین می‌شویم و همه تلاشمان این است که برنده بازی شویم. هواداران همیشه سرمایه باشگاه پرسپولیس بودند امیدوارم حضورشان به بازی گرمی بدهد و تیم خود را تشویق کنند و 90 دقیقه یار تیمشان باشند. بارها گفتیم هواداران خوبی داریم و فردا باید این مسئله ثابت شود و هواداران تیم خود را تشویق کنند.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال آیا دربی بازیکن با تجربه می‌خواهد،‌ گفت: بازی بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد از داشته‌های خود استفاده می‌کنیم و امیدواریم فردا به موفقیت برسیم.

وی اظهار داشت: نمی‌توانم نقاط قوت و مسائل فنی تیم را بگویم. این فنی است که ما خودمان برای خودمان داریم اما می‌توانم در مورد تیم مقابل بگویم که تیم بزرگی هستند آنها کار خود را روی اصول و روند جلو می‌برند جناح راست این تیم خسرو حیدری بازیکن بسیار خوبی است هافبک‌های آنها جنگنده هستند باید آنها را از کار بیندازیم و توان خط حمله را نشان بدهیم. صادقیان مصدوم شده است امیدوارم عکس پای او نشان دهنده این باشد که بازی کند در غیر اینصورت جایگزین‌های خوبی داریم.

درخشان در رابطه با تجربه بیشتر استقلال، عنوان کرد: این نکته مثبتی برای حریف است. تلاش می‌کنیم جوان‌هایمان را آماده می‌کنیم تا بدانند باید فردا بدوند و بجنگند.


سرمربی پرسپولیس در ادامه در مورد داور بازی، گفت: این بازی یک داور می‌خواهد و فرقی ندارد که چه کسی داور است فقط باید اشتباه نکند. امیدوارم اشتباه داور فاحش نباشد.

وی در رابطه با اینکه استقلال در بازی‌های گذشته دفاع کرده است، افزود: برای برد می‌رویم نمی‌دانم تیمی اتوبوسی بازی می‌کند یا نه تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم و دنبال بازی هجومی هستیم ریسک نمی‌کنیم که غافلگیر شویم بازی را باید ببریم و هوشیارانه بازی کنیم و غافلگیر نشویم تجربه استقلال از ما بیشتر است و تیم بزرگی هستند. نباید محتاط بازی کنیم باید فکورانه کار کنیم تا ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

درخشان در ادامه در مورد اینکه آیا اسلحه پنهانی دارد، تصریح کرد: این مسئله را باید در زمین پیاده کنیم. همه چیز در زمین اتفاق می‌افتد شاید در زمین همه چیز برعکس شود و ۱۰ نفر بخواهند دفاع کنند که این ما را برای حمله دچار مشکل می‌کند امیدوارم ۲ تیم تهاجمی بازی کنند. تمام فکر و تمرینات ما در این هفته روی بازی هجومی بوده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به او اولتیماتومی دادند که در صورت باخت برکنار شود، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا در می‌آید کجا یک مربی که از وسط فصل آمده را بعد از ۵ بازی تغییر می‌دهند اگر قرار بود زود برکنار شوم چرا من را آوردند. کسی به من اولتیماتوم نداده است از کشورهای حوزه خلیج فارس انتقاد می‌کردیم الان خودمان این کار را می‌کنیم تا جایی که من می‌دانم نه کسی به من حرفی زده نه اولتیماتومی بوده است حالا اگر این اتفاق بیفتد مشکلی ندارم اما چنین حرفی مطرح نیست.
 
 اخبار ورزشی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------