چرا فقط فولادی‌ها بازداشت شدند؟



اخبار,اخبارورزشی,کارت‌های پایان خدمت

 

 اخبار ورزشی  - چرا فقط فولادی‌ها بازداشت شدند؟

 سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به مشکلات کارت‌های پایان خدمت، گفت: کاش فصل گذشته نه فولاد قهرمان می‌شد و نه تیم فجر به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد!

حسین ابن قاسم درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان و برنامه‌های این تیم برای تعطیلات پیش رو، با بیان فوق اظهار کرد: اسکوچیچ تا بازی با پرسپولیس به ما برنامه داده است تا بعد از آن مسابقه برنامه تعطیلات ۵۰ روزه را ارائه بدهد. ما هم فعلا به تمریناتمان ادامه می‌دهیم تا دو بازی آینده هم تمام شود.

وی درباره اعلام رسمی سازمان نظام وظیفه درباره بازیکنانی که کارت معافیتشان مشکل دارد و تعداد بازیکنان فولاد خاطرنشان کرد: تا الان بازیکنانی که رسما به ما اعلام شده، آرش افشین، ولید مشایی زاده و بختیار رحمانی هستند. ما هم اسامی بازیکنان را روز گذشته در رسانه‌ها دیدیم ولی هنوز به صورت رسمی به ما چیزی اعلام نشده است. ضمن اینکه بختیار رحمانی هنوز دنبال حل مشکلش است.

سرپرست فولاد درباره تماس حمید درخشان با بازیکن این تیم تاکید کرد: فقط حمید درخشان نیست. تیم‌های نظامی در روزهای گذشته مدام با بازیکنان ما تماس گرفته‌اند. آیا آنها نمی‌دانند نباید با بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد، به تنهایی مذاکره کنند؟ انگار باید شرح وظایف را به خیلی از مدیران و مربیان تفهیم کرد.

ابن قاسم تصریح کرد: انگار اطلاعات و اخبار بعضی از تیم‌های نظامی به روزتر است. آنها پیش از فدراسیون و سازمان لیگ از خیلی مسائل آگاهی داشتند. خیلی از تیم‌ها هستند که قبل، وسط و بعد از فصل با بازیکنان فولاد مذاکره می‌کنند و این باعث خوشحالی ماست ولی تیم‌های دیگر باید بدانند که باید با خود باشگاه مذاکره کنند نه بازیکنان.

وی همچنین با اشاره به اتفاقاتی که برای بازیکنان فولاد خوزستان رخ داد، گفت: اشتباه کردیم سال گذشته قهرمان شدیم. کاش فصل قبل دو اتفاق نمی‌افتاد. ما قهرمان نمی‌شدیم و تیم فجر هم سقوط نمی‌کرد! واقعا می‌شد این قضایا را در آرامش حل کرد. باید از سردار کمالی تشکر کنم. ایشان گفت می‌شد چنین مسئله‌ای را حل کرد ولی خود فدراسیون فوتبال آنرا رسانه‌ای کرد.

سرپرست فولاد ادامه داد: آیا فکر می‌کنید این مشکل جاهای دیگر نیست؟ آیا میان مردم عادی چنین مشکلی نبوده است؟ پای خیلی از آقایان دیگر هم وسط است ولی فقط شهر اهواز و فقط تیم فولاد را هدف گرفتند چون ما در فوتبال سازندگی می‌کنیم. باور کنید این مسئله در رشته‌های دیگر هم بود ولی بی سر و صدا آنرا حل کردند.

ابن قاسم تاکید کرد: آن دوست عزیز و بزرگواری که چنین موضوعی را رسانه‌ای کردی، دنبال چه هدفی بودی؟ اینها بازیکنان ملی پوش بودند که ورزش می‌کردند نه خلاف. آنها فریب خورده بودند. جالب این است که در میان این همه آدم فقط بچه‌های اهواز و بازیکنان فولاد بازداشت شدند. چرا چنین چیزی برای بچه‌های تهران و شهرهای دیگر نبود؟

سرپرست فولاد در پایان با کنایه گفت: فکر می‌کنم از سال بعد باید چهار تیم تشکیل بدهیم. یک تیم برای خودمان و سه تیم برای تیم‌های نظامی!


اخبارورزشی  - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------