جام حذفی/ پرسپولیس برای شانزدهمین بار به نیمه نهایی می رسد؟/18 سال بدون شکست برای آبی ها



اخبار,اخبارورزشی, تیم پرسپولیس

 

اخبار ورزشی  - جام حذفی/ پرسپولیس برای شانزدهمین بار به نیمه نهایی می رسد؟/18 سال بدون شکست برای آبی ها

 تیم پرسپولیس برای شانزدهمین بار به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافته است در حالی که استقلال در بیست و ششمین حضور خود در جام حذفی ایران، برای بیستمین بار به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ سرخپوشان پايتخت در بيست و هشتمین دوره جام حذفي با شکست دو تيم کارگر بنه گز و راه آهن تهران برای شانزدهمین بار به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی رسیده اند. در 15 حضور قبلی، پرسپولیس 11 بار این مرحله را با پیروزی پشت سر گذاشته و به نیمه نهایی رسیده و 4 بار نیز با شکست در این مرحله از جام حذفی کنار رفته است.

پرسپولیس در سال های 80 مقابل پيکان، 87 مقابل پاس همدان، 90 مقابل استقلال و 92 مقابل فولاد خوزستان در یک چهارم نهایی جام حذفی شکست خورده و از حذف شده است. سرخپوشان آخرین باری که در این مرحله با یک تیم غیر لیگ برتری روبرو شده اند، در سال 88 بود که با تیم دسته دومی پتروشیمی تبریز دیدار کردند.


اما استقلال از 19 حضور قبلی خود در این مرحله جام حذفی، 5 بار حذف شده است اما 14 بار نیز موفق به عبور از این مرحله و صعود به مرحله نیمه نهایی شده است.


آخرین باری که استقلال در این مرحله جام حذفی کنار رفته است، در سال 84 بود که از رویارویی با نوژن مازندران انصراف داد. اما آخرین شکست آنها در این مرحله جام حذفی، مربوط به سال 1375 مقابل بهمن کرج است که با یک گل باختند.

 

 اخبار ورزشی  - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------