فایل صوتی درخشان را آنجا که باید رو کنم



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی  - سعداوی؛
فایل صوتی درخشان را آنجا که باید رو کنم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «درخشان قطعا با بازیکنان ما تماس گرفته و دوست دارم او شکایت کند.»

سازمان‌لیگ باید برای بعضی از مربیان لیگ ما کلاس تئوری بگذارد تا رفتار حرفه‌ای را یاد بگیرند، چون من هیچ توجیهی در ارتباط با این رفتار نمی‌بینم...

 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است رفتار برخی از مربیان لیگ برتر ما حرفه‌ای نیست و سازمان لیگ باید برای آنها کلاس تئوری برگزار کند تا رفتار حرفه ای را یاد بگیرند.

گفتگوی نعیم سعداوی را در زیر بخوانید:

 * حمید درخشان مدعی شده اگر شما فایل‌صوتی تماس او با بازیکن‌تان را رو نکنید، از شما شکایت خواهد کرد...
- خیلی خوشحال می‌شوم و منتظرم شکایت کند. ما وقتی ادعایی می‌کنیم حتما مستندات هم داریم که حرف‌مان را ثابت کنیم.

 * حالا فایل صوتی را رو می‌کنید؟
- فایل را آنجا که باید رو کنم، رو می‌کنم. دوست دارم درخشان شکایت کند تا هم برخورد وی و هم برخورد کمیته‌انضباطی را ببینیم. درخشان قطعا با بازیکنان ما تماس گرفته و خیلی‌ساده و شفاف می‌گویم او با بازیکن ما تماس گرفته است.

 * چرا این اتفاق برای شما اینقدر مهم است؟
- ما داعیه این را داریم که لیگ حرفه‌ای داریم، اما آیا رفتارهای ما نباید حرفه‌ای باشد و فقط ادعای حرفه‌ای بودن را باید داشته باشیم؟ خیلی از مربیان ما باید توجیه شوند و بدانند جایی که فعالیت می‌کنند لیگ حرفه‌ای است. اگر این اتفاق برای تیم خودشان می‌افتاد، برخورد درخشان اینطوری بود؟ بازیکن با ما قرارداد دارد و هنوز فصل نقل و انتقالات نشده و اگر هم بازیکنی را می‌خواهند، باید باشگاه با باشگاه صحبت کند، نه اینکه با بازیکن‌جوان ما قبل از بازی حساس‌مان با صبا تماس بگیرند و تمرکزش را به هم بریزند. البته متاسفانه این رفتار از جانب یکی دیگر از سرمربیان لیگ با یکی دیگر از بازیکنان ما هم صورت گرفته که در وقت خودش آن را هم اعلام می‌کنیم.

 * پیشنهادی برای رفتار بهتر مربیان ندارید؟
- سازمان‌لیگ باید برای بعضی از مربیان لیگ ما کلاس تئوری بگذارد تا رفتار حرفه‌ای را یاد بگیرند چون من هیچ توجیهی در ارتباط با این رفتار نمی‌بینم. هنر این است که آقایان آکادمی‌شان را فعال کنند و استعدادها را پیدا کرده و پرورش دهند، نه اینکه لقمه چرب و نرم و آماده ما را به این شکل بخواهند ببرند.

 اخبار ورزشی  - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------