از سکوت مرگبار در رختکن استقلال تا سکته قلعه‌نویی



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

 

 اخبار ورزشی  -  از سکوت مرگبار در رختکن استقلال تا افت فشار و شایعه سکته قلعه‌نویی

 این گزارشی است از اتفاقات رختکن استقلال پس از شکست مقابل ذوب آهن.

وقتی همه اعضای استقلال به داخل رختکن آمدند و سر و کله سرمربی تیم پیدا شد، سکوت مرگباری فضای رختکن را دربر گرفت تا جایی که صدایی از هیچ فردی درنمی‌آمد و هر کس یک گوشه‌ای برای خود نشسته و غم و اندوه از چهره‌شان می‌بارید.

وضعيت سرمربي تيم از همه بدتر بود تا جايي كه او با نشستن روي صندلي خود در گوشه رختكن نه حرفي زد و نه انتقادي از بازيكنانش انجام داد كه اين سكوت او از همه چيز عجيب‌تر بود. با گذشت چند دقيقه وضعيت جسماني سرمربي استقلال بدتر شد چون فشارهاي عصبي و استرس ناشي از يك ناكامي ديگر در اين برهه حساس از فصل بدجوري باعث اُفت فشار اين مربي شد تا اطرافيان و حاضران در رختكن درصدد ريكاوري او برآيند!

بازيكنان كه با ديدن اين وضعيت بيشتر افسوس اشتباهات خود در جريان بازي را مي‌خوردند، هر يك زير لب حرف‌هايي مي‌زدند اما عجيب‌ترين اتفاق زماني رخ داد كه اميرحسين صادقي مدافع ملي‌پوش و كاپيتان استقلال به سمت سرمربي تيم رفت و با نشستن كنار او درصدد دلداري دادن به مربي‌‌اش برآمد تا ساير بازيكنان با ديدن اين صحنه متعجب از همه اتفاقات مشغول پچ‌پچ با هم شوند البته شايعه شده اين سكوت مرگبار چندان هم دوام نداشت و كادر فني از چند بازيكن به خصوص يك ملي‌پوش انتقاد كردند و گفتند... توي آن جام‌ جهاني‌ كه شما رفتي! همچنين شايعه شد امير قلعه‌نويي سكته كرده كه نزديكان سرمربي استقلال شايعه سكته خفيف او را تكذيب كردند!

 اخبار ورزشی  - خبرورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------