بمب خبری استقلال منفجر شد/ نام جانشین قلعه نویی لو رفت!



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی


 اخبار ورزشی -   بمب خبری استقلال منفجر شد/ نام جانشین قلعه نویی لو رفت!

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گزینه پیشنهادی برای جانشینی امیر قلعه نویی را مطرح کرد.

 روزجمعه وقتي در مورد شرايط استقلال با يکي از اعضاي هيات مديره اين تيم صحبت کرديم به اين موضوع اشاره داشت که در حال حاضر هيچ گزينه اي براي جانشيني امير قلعه‌نوعي در اختيار آنها نيست و هيات مديره پس از هم‌فکري‌هاي لازم به اين نتيجه رسيده اند که فعلا قلعه‌نوعي بهترين گزينه براي هدايت استقلال است.

از سوي ديگر آنها نمي‌خواستند به سراغ مربيان امتحان پس داده اي بروند که قبلا در استقلال بوده اند و مديريت تيم از سوي آنها چندان چنگي به دل نزده است. اما در شرايطي که قرار است امروز جلسه سرنوشت سازي در هيات مديره استقلال برگزار شود و اعضا در مورد ماندن يا نماندن قلعه نوعي به همفکري بپردازند به پيشنهاد يکي از اعضاي هيات مديره گزينه مناسبي براي جانشيني قلعه نوعي پيدا شده و از اين مربي بايد به عنوان آلترناتيو احتمالي ژنرال نام برد.

پس از اينکه اخباري مبني بر رد حضور کرانچار در تيم ملي اميد از سوي وزارت ورزش به گوش رسيد، استقلالي‌ها سريعا به فکر افتادند تا مذاکراتي را با کرانچار انجام بدهند. البته فعلا اقدامي در اين خصوص انجام نشده است و قرار است موضوع در جلسه هيات مديره مطرح شود و در صورت تاييد اقدامات لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است طي روزهاي گذشته شايعاتي مبني بر مذاکره افشارزاده با اسکوچيچ هم به گوش مي رسيد که در نهايت اين موضوع از سوي مسئولان باشگاه استقلال تکذيب شد ولي حالا شنيده‌هاي ما حاکي از اين است که اگر قلعه نوعي در دو بازي آينده استقلال نيز نتواند شرايط را بهبود بخشد آن وقت است که حضور کرانچار به عنوان سرمربي استقلال به صورت جدي بررسي خواهد شد. در اين خصوص با خبر شديم که امروز در جلسه هيات مديره استقلال اتفاق خاصي رخ نخواهد داد و قلعه‌نوعي در دو بازي آينده نيز سرمربي استقلال خواهد بود مگر اينکه خودش تصميم به استعفا و جدايي بگيرد.

 همچنین لازم به ذکر است که هيات مديره قصد ندارد اولتيماتومي به قلعه نوعي بدهد ولي اگر نتايج در دو بازي آينده بهبود بخشيده نشود آن وقت است که کرانچار که در حال حاضر در آب نمک خوابانده شده است وارد گود خواهد شد. اين در حالي است که کرانچار پيش از اين سرمربي پرسپوليس بوده!

  اخبار ورزشی  - نود

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------