درخشان مسئولان فولاد را تهدید کرد؛ فایل صوتی ام را بیاورید!



اخبار,اخبارورزشی,حمید درخشان

 

 اخبار ورزشی  - پس از شکست مقابل نفت تهران؛
درخشان مسئولان فولاد را تهدید کرد؛ فایل صوتی ام را بیاورید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برنامه به گل رسیدیم اما به اشتباه نیلسون و حسینی باختیم.

 حمید درخشان پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. با بضاعتی که داشتیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم. حدود 60-70درصد بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی ادامه داد: بازیکنانم تاکتیکی و منطقی بازی کردند. از آنها تشکر می‌کنم و راضی‌ام؛ با برنامه به گل رسیدیم اما با دو اشتباه گل خوردیم. میثم حسینی و نیلسون اشتباه کردند و بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ما مستحق شکست در این بازی نبودیم، گفت: نهایتاً این بازی باید مساوی می‌شد. با اشتباه فاحش بازیکنان گل خوردیم اما این شکست چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

درخشان خاطرنشان کرد: بازیکنانم تاکتیکی بازی کردند و نشان دادند می‌توانند جانشین خوبی برای بزرگترها باشند.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب دو بازیکن برزیلی تصریح کرد: هنوز بازیکن خارجی جذب نکردیم مطمئن باشید برای جذب بازیکنان خارجی قطعاً از آنها تست می‌گیریم مگر اینکه رزومه خیلی قوی و سنگینی داشته باشد. اگر این بازیکنانی که مد نظرتان هستند دو سال است که بازی نکرده‌اند قطعاً جایی در پرسپولیس ندارند.

 درخشان در خصوص جذب بابک حاتمی،‌گفت: از مسئولان باشگاه سایپا و مخصوصاً مجید جلالی تشکر می‌کنم که شرایط را برای انتقال بابک حاتمی به پرسپولیس فراهم کردند.

وی در مورد شکایت از مربی و سرپرست فولاد خوزستان تصریح کرد: وکیلم پیگیر این موضوع است آنها گفته‌اند که من به صورت تلفنی با بازیکنشان ارتباط گرفته‌ام شخصیت من اینگونه نیست و مطمئن باشید تمام کارها برای جذب بازیکنان از طریق باشگاه انجام می‌شود. اگر فولادی‌ها فایل صوتی نیاورند قطعاً‌ این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.

 درخشان در خصوص عملکرد خالقی‌فر هم گفت: از خالقی‌فر خیلی راضی‌ام و مطمئن باشید ویهفته به هفته بهتر می‌شود. وی در اولین حضورش عملکرد خوبی داشت؛ این همه عذاب می‌کشیم اما روی یک اشتباه گل می‌خوریم.
 
 اخبار  ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------