محمدزاده: با منتشرکنندگان فایل‌های صوتی در کمیته اخلاق برخورد می‌کنیم



اخبار,اخبارورزشی,علی اکبر محمدزاده

 
 اخبار ورزشی  - انتشار این فایل‌ها در فوتبال ایران در حال اپیدمی شدن است

محمدزاده: با منتشرکنندگان فایل‌های صوتی در کمیته اخلاق برخورد می‌کنیم

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: در کمیته اخلاق با افرادی که بخواهند از طریق افشای صدای دیگری با آبرو و حیثیت افراد بازی کرده و آن را لکه‌دار می‌کنند، قطعا در کمیته اخلاق به این موضوعات رسیدگی کرده و با آن برخورد خواهیم کرد.

علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با  فارس در مورد فراگیر شدن انتشار فایل صوتی در فوتبال ایران گفت: از لحاظ قوانین کشورمان هرگونه استراق ‌سمع و ضبط کردن صدای افراد بدون اطلاع و بدون رضایت آنها یک کار خلاف شرع و غیر اخلاقی است. ما هم در کمیته اخلاق با افرادی که بخواهند از طریق افشای صدای دیگری و یا پر کردن صدای‌شان و انتشار آنها با آبرو و حیثیت افراد بازی کرده و آن را لکه‌دار می‌کنند، قطعا در کمیته اخلاق با این موضوعات رسیدگی کرده و آن برخورد خواهیم کرد، چرا که می‌بینیم که انتشار فایل صوتی در فوتبال ایران در حال فراگیر شدن و اپیدمی شدن است.

وی تأکید کرد: اگر افراد واقعا می‌خواهند از دیگران سندسازی کنند، باید خیلی مردانه و جوانمردانه جلو‌ آمده و نظراتشان را بگویند و نسبت به هم پاسخگو باشند در غیر این صورت اگر کسی بخواهد صدای دیگری را ضبط کند و آبروی کسی را با پخش صدا ببرد، این کارها را ما کاملا غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای می‌دانیم و از این به بعد نسبت به افرادی که صدای افراد دیگر را بدون اجازه او ضبط و منتشر کنند و یا در جلسه‌ای بدون اطلاع از طرف مقابل فیلمبرداری کرده و آن را پخش کنند این کار را خارج از چارچوب عرف، قانون و شرع می‌دانیم و با این مورد در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسیدگی خواهیم کرد.

محمدزاده درباره اتفاق شب گذشته برنامه 90 گفت: هنوز فیلم این برنامه را ندیده‌ام اما به طور حتم امروز این موضوع را در کمیته بررسی کرده و یک پرونده در این مورد تشکیل خواهیم داد تا بررسی‌های لازم را به عمل بیاوریم.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه آیا با نعیم سعداوی برخورد خواهد شد، گفت: نمی‌خواهم بگویم چیزی امکان‌پذیر است یا خیر؛ اجازه بدهید اول بررسی‌های لازم را به عمل آوریم و پس از جمع‌بندی در این خصوص صحبت کنیم.

وی در پایان در مورد سوء‌ استفاده عرب‌ها از بازیکنان ایرانی در مورد خلیج فارس تأکید کرد: ما به این دوستان هشدار داده‌ایم تا حواسشان را جمع کنند و از فدراسیون فوتبال خواستیم تا هشدارهای لازم را از طریق فدراسیون به این بازیکنان اعلام شود. آنها تخلف نکردند و برای اینکه سوء استفاده‌ای از آنها نشود این هشدار را به آنها دادیم.


  اخبار ورزشی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------