اعتراض عجیب مربی دروازه بان های پرسپولیس به یک پیشکسوت



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی  - اعتراض مربی دروازه بان های پرسپولیس به یک پیشکسوت/ فقط منتظر است پرسپولیس ببازد و انتقاد کند

 عملکرد ضعیف دو دروازه بان پرسپولیس در این فصل سر و صدای پیشکسوتان این باشگاه را درآورده اما مربی دروازه بان های تیم سرخپوش پایتخت این انتقادات را برنمی تابد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دو روز پیش بود که وحید قلیچ دروازه بان و مربی گلرهای اسبق باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای، نسبت به عملکرد سوشا مکانی و نیلسون درون دروازه سرخپوشان در این فصل واکنش تندی نشان داد و ضعف فنی این دو دروازه بان را به تمرینات نادر باقری مربی دروازه بان های پرسپولیس ربط داد. همین امر باعث شد باقری در مصاحبه با ما از کوره در رفته و جواب قلیچ را بدهد.

نادر باقری به ما گفت: «من واقعا علاقه ای به مصاحبه کردن ندارم و در این فصل فقط دو یا سه بار بوده که مصاحبه ای انجام دهم. متاسفانه هر دو، سه بار نیز مجبور شدم جواب وحید قلیچ را بدهم.»


مربی دروازه بان های پرسپولیس اضافه کرد: «خوشبختانه باید بگویم در این فوتبال همه، خصوصیات اخلاقی قلیچ را می شناسند و می دانند او چطور زندگی می کند. هر کسی که مربی دروازه بان های پرسپولیس شود، چه خوب کار کند و چه بد، باید منتظر انتقادات قلیچ باشد. او فقط منتظر است پرسپولیس ببازد و آن وقت در روزنامه ها به انتقاد علیه تیم بپردازد. هواداران قضاوت کنند آیا تا به حال این طور بوده یا نه؟»


باقری همچنین گفت: «من آدم صبوری هستم ولی یک نفر به من بگوید قلیچ به چه حقی در مورد عملکردم قضاوت می کند؟ هر کسی می خواهد از گلرهای پرسپولیس انتقاد کند، باید یک روز به محل تمرین تیم ما بیاید و تلاش نیلسون و سوشا مکانی را ببیند. این دو دروازه بان در هر جلسه تمرینی بلایی بر سر مهاجمان پرسپولیس می آورند که جرات نمی کنند به راحتی به سمت دروازه شان شلیک کنند.»


وی در پایان افزود: «معتقدم مشکل اینکه راحت گل می خوریم، هیچ ارتباطی به مسائل فنی ندارد و باید آن را به پای بدشانسی های مان بنویسند. گلرهای ما سالم زندگی می کنند و هیچ مشکلی در میان نیست. شاید آقای قلیچ برای حضور در رسانه ها به دنبال بهانه باشد اما به او دوستانه می گویم دیگر در مورد مسائلی که نمی داند، اظهارنظر نکند.

 

هواداران پرسپولیس هم دوران دروازه بانی قلیچ را به یاد دارند و هم زمانی که ایشان مربی بود. حالا قلیچ آمده و از من انتقاد می کند. امیدوارم او دست از این کارهایش بردارد و مثل سایر پرسپولیسی ها برای موفقیت تیم دعا کند.»

 

 اخبار ورزشی  - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------