آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دلیل چرخش 180 درجه ای قلعه نویی نسبت به فردوسی پور چیست؟!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

 
 اخبار ورزشی  - نه به آن فحش ها و نه به این خنده ها؛
دلیل چرخش 180 درجه ای قلعه نویی نسبت به فردوسی پور چیست؟!

سرمربی استقلال که فردوسی پور را میکروفون به دست منفعت طلب می نامید و حتی از رییس جدید صداوسیما خواسته بود تریبون 90 را از او بگیرد، نشان داد وقتی در فشار باشد، به سوی عادل دست نیاز دراز می کند.

به گزارش  جام نیوز، در اینکه عادل فردوسی پور از تریبون صداوسیما برای پیشبرد اهدافش استفاده می کند شکی نیست. او از هر بهانه ای برای فشار به مخالفانش از جمله امیر قلعه نویی استفاده می کند و هیچ فرصتی را برای به اثبات رساندن اعتقاداتش از جمله ماندن کارلوس کی روش پس از جام جهانی، از دست نمی دهد.
 
اما نقطه ابهام در رفتار سرمربی استقلال در مواجهه با این پدیده و غول رسانه ای است. وقتی خبر مذاکره تلفنی قلعه نویی با مجری برنامه 90 را پس از دربی، از قول دوستان عادل به اطلاع مخاطبان رساندیم، تعداد زیادی از هواداران این سرمربی، آن خبر را باور نداشتند.

روز گذشته محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال با تایید این خبر صراحتا اعلام کرد که یک روز بعد از دربی سرخابی، قلعه نویی با فردوسی پور از طریق او با هم حرف زدند.

 این که سرمربی استقلال و مجری و تهیه کننده برنامه 90 به هم چه گفتند به ما ربطی ندارد و این که این مکالمه چقدر روی نرمش نشان دادن عادل مقابل شکست استقلال در ویژه برنامه دربی سرخابی که در برنامه 90 پخش شد تاثیر داشته، اصلا به ما مربوط نیست اما فقط دوست داریم یک نفر به ما بگوید مگر عادل از نگاه امیر، میکروفون به دست منفعت طلب نبود پس چه شد که جناب قلعه نویی به گفته مدیر رسانه ای استقلال با او گفت و خندید و شوخی کرد؟!

 نکند این عادل فردوسی پور همان عادل فردوسی پور که قلعه نویی می گفت رییس جدید صدا و سیما باید تریبون 90 را از او بگیرد، نیست؟!

شاید هم این عادل همان عادل است و فقط دیدگاه قلعه نویی با توجه به شکست استقلال در یک بازی حساس و احساس خطر در رابطه با جایگاهش عوض شده است؟!

 اخبار ورزشی  - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------