"سياسی به من گفت از او شکايت کنم"



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپوليس


 اخبار ورزشی  - سرمايه‌گذار تيم واليبال پرسپوليس:
"سياسی به من گفت از او شکايت کنم"

سرمايه‌گذار تيم واليبال باشگاه پرسپوليس گفت: سياسي به دليل شکايت واليباليست‌هاي طلبکار از باشگاه پرسپوليس بازداشت نشده است.

به گزارش فارس، فرامرز ورمقانی درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این مسئله مربوط به شکایت والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران طلبکار از باشگاه پرسپولیس است، گفت: طبق صحبتی که من با سیاسی داشتم قرار شد مسائل مالی بین ما دوستانه حل شود اما خود سیاسی به من گفت که برو شکایت کن چون من می‌خواهم به تو پول بیشتری بدهم! به همین دلیل ما هم از او شکایت کردیم اما پرونده ما در دادسرای صدر پیگیری می‌شود.
 
وی ادامه داد: پیگیری‌های ما خوشبختانه نتیجه داده و ابلاغ را هم از طریق فدراسیون والیبال انجام داده‌ایم اما شکایتی که باعث شده سیاسی بازداشت شود در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح شده که گلرخسار مسئول اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس شکایتش را آنجا مطرح کرده و سیاسی به آنها درباره قرارداد فی‌مابین گفته بود که این قرارداد یک کاغذپاره است و مسئولان شرکت بهنام‌پیشرو کیش هم بر روی همین کاغذپاره اقدام کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: سیاسی به دلیل شکایت والیبالیست‌ها بازداشت نشده و این مسئله هیچ ارتباطی با پرونده ما ندارد چرا که پرونده ما حقوقی است و هر روز هم به مبلغ آن اضافه می‌شود.
 
سرمایه‌گذار تیم والیبال باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در هفته آتی حکم ما علیه باشگاه پرسپولیس صادر می‌شود و برای اجرای آن اقدام خواهیم کرد.


  اخبار ورزشی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------