آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مهدی تاج: مدافع کروش نیستم ولی بوندس لیگا هم 40 روز تعطیل می شود



اخبار,اخبارورزشی,رئیس سازمان لیگ

 

 اخبار ورزشی  - مهدی تاج: مدافع کروش نیستم ولی بوندس لیگا هم 40 روز تعطیل می شود

 رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه بوندس لیگا هم 40 روز تعطیل می‌شود، گفت: از ابتدا تعطیلات ۵۰ روزه لیگ پیش بینی شده بود.

به گزارش مهر، مهدی تاج پس از پایان نشست امروز مسئولان فدراسیون فوتبال با برخی از روسای هیات‌های سراسر کشور در محل کمپ تیم‌های ملی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: محور جلسه امروز، بیشتر هم اندیشی بین مسئولان بود. همچنین استان‌ها دغدغه‌های مالی خود را مطرح و از فدراسیون فوتبال درخواست کردند تا نسبت به این دغدغه‌ها توجه بیشتری شود.


وی در ادامه افزود: همچنین سازمان لیگ در مورد عملکرد نیم فصل و کارهایی که صورت گرفته توضیحاتی را در نشست امروز مطرح کرد.


رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا نشست امروز بخاطر مجمع است یا خیر؟، اظهار کرد: به عقیده من ربطی به نشست امروز نداشت که قرار است مجمع به زودی برگزار شود، یا بنده به شخصه چنین استنباطی از نشست نداشتم. در نشست امروز حرف‌های خوبی رد و بدل شد و حتی فیلمی از عملکرد مسئولان هیات خراسان جنوبی پخش شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.


تاج در مورد تعطیلی ۵۰ روزه لیگ خاطرنشان کرد: بنده پیش از این در این مورد چند‌بار توضیح دادم. همانطور که می‌دانید ما ۱۰ روز به تیم ملی بخاطر روزهای فیفا بدهکار هستیم. از سوی دیگر تعطیلات نیم فصل را هم به این ۱۰ روز اضافه کنید تا ببینید این تعطیلات چندان هم زیاد نیست.


وی درباره اظهارات کارلوس کی‌روش که روز گذشته عنوان کرده بود هنوز هیچ مسئولی در مورد بازیکنان سرباز به او حرفی نزده‌، تصریح کرد: وظیفه سازمان لیگ این است در مورد بازیکنان سرباز به باشگاه‌ها نامه‌ای بزنند که ما این کار را انجام داده‌ایم، اما در مورد تیم ملی و حق استفاده این بازیکنان بهتر است علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات لازم را ارائه کند.


رئیس سازمان لیگ در پایان با بیان این مطلب مدافع کارلوس کی‌روش نیستم، گفت: تعطیلات ۵۰ روزه لیگ از روز نخست پیش بینی شده بود و اینگونه نیست که سازمان لیگ بخواهد تنها به خواسته‌های سرمربی تیم ملی توجه کند. ضمن اینکه مسابقات بوندس لیگا هم 40 روز تعطیل می‌شود و آنهم به خاطر سرمای هوا.


 اخبار ورزشی  - مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------