مدیرعامل پرسپولیس پنج شنبه تغییر می کند؟



اخبار,اخبار ورزشی,مدیرعامل پرسپولیس

 

اخبار ورزشی  - مدیرعامل پرسپولیس پنج شنبه تغییر می کند؟

هرچند خبره های منتشر شده نشان می دهد که وزارت ورزش شدیدا پی گیرپرونده است و امیدوار است که مدت حضورحمیدرضا سیاسی در زندان را کاهش بدهد. اما هنوز هم نمی شود کتمان کرد که پرسپولیس فقط تا 7 دی برای جذب بازیکنان فرصت دارد وهمین فرصت کوتاه ممکن است به تغییراتی در چارت مدیریتی پرسپولیس منجر شود.

پرسپولیس مدیرعامل ندارد. این بحث بسیار مهمی است که در حاشیه های بازداشت حمیدرضا سیاسی گم شده است. قرمزها در یکی از بحرانی ترین روزهای خود در رتبه هشتم جدول روز پنج شنبه مقابل فولادقرار می گیرد و این در شرایطی است که همچنان بدون مدیرعامل باید سرکند. آن هم در شرایطی که پرسپولیس فرصت نقل و انتقالات نیم فصل را از دست می دهد.بازیکنان مورد نظرقرمزها اصلا بعید نیست در مهلتی که تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده با تیمی دیگر توافق کنند و این به قرمزها ضربه خواهد زد.


در مقابل پرونده حمیدرضا سیاسی هم البته کمی پیچیده شده. صدور قراربازداشت موقت این امکان را بوجود می آورد که او از یک ماه تا شش ماه را در زندان بگذارند و ممکن است حکم صادره برای پرونده اش هم به بازداشت یک ساله اش منجر شود. همه این حدس و گمان ها برای این مطرح می شود که هیات مدیره پرسپولیس باید در این فرصت تصمیم بگیرند. هرچند خبره های منتشر شده نشان می دهد که وزارت ورزش شدیدا پی گیرپرونده است و امیدوار است که مدت حضورحمیدرضا سیاسی در زندان را کاهش بدهد. اما هنوز هم نمی شود کتمان کرد که پرسپولیس فقط تا 7 دی برای جذب بازیکنان فرصت دارد و باید فکری کرد.

 

این اتفاقات احتمال انتخاب مدیرعامل یا حداقل سرپرست برای باشگاه را افزایش می دهد. مدیری که بتواند در این فرصت بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند یا حتی در صورت ادامه نتایج ضعیف پرسپولیس تصمیمی هم برای کادر فنی بگیرد. البته طی روزهای آینده احتمالا در مورد حمید رضا سیاسی و مدت حضورش در زندان اخبار بیشتری منتشر خواهدشد. اخباری که به هیات مدیره کمک می کند برای روز پنج شنبه و شروع نقل و انتقالات تصمیمی بگیرند که پرسپولیس ضرر نکند.

 

 اخبار ورزشی  - عصرایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------